Oh, fijn dankjewel!
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want via Google lens vind ik niks en ik weet niet meer wat ik moet googelen.
Ik zoek onderstaande kussen. Ik heb deze al jaaaaren maar deze is op. Nieuwe kussens geprobeerd maar niks is zo goed als deze. Het is geen aantrekkelijke foto maargoed hahah!
Ik weet niet of je weer exact zo’n kussen gaat vinden want volgens mij wordt dat schuim daar niet meer echt voor gebruikt.
Heb je al kussens van AM products of van Butterfly geprobeerd? Die zijn van latex en de Allegro van AM heeft ook van die hogere randen.
Vorig jaar vond ik nog wel een aantal hits maar vond het nog niet nodig maar nu heb ik zo’n spijt! Ik ga de kussens die je aangeeft even bekijken en kijken of ik ze ergens kan testen.
@Falafel thanks voor de tip. Ik ga dit weekend nog naar de Ikea dus dan kan ik die meteen even bekijken.
Ik weet niet of je van harde of zachte kussen houdt maar die van Ikea begint kneiter hard en wordt daarna zachter
Ik heb mijne van Zinzi! Erg blij mee.
Ik hou echt van steun in de nek. Ik moet echt dat verschil in hoogte hebben. Die van Ikea ga ik waarschijnlijk sowieso proberen want ik weet ondertussen ook niet meer waar ik moet zoeken.
Ook wel wat anders, maar mss is het wat?
Dankjewel met het meedenken. Deze ga ik ook even bekijken!
Ik zoek hoog aansluitende sportbeha’s voor grote cups (E/F) en voor high intensity sport. Ik zit continu in de spiegel diep in mijn eigen decolleté te kijken tijdens spinnen.
Shock absorber bh’s zijn mijn redding.
Ik vind die nog best laag uitgesneden. Ik wil juist geen decollete
Heb je die in je eigen maat of vallen ze groter/kleiner?
In mijn eigen maat, hij zit dan behoorlijk strak maar dat vind ik wel fijn met hardlopen.
Ohja de sportbh’s van Panache zien er op de foto’s er goed uit. Misschien dat iemand daar ervaring mee heeft.
Ja panache is top!
Van shockabsorber ben ik ook fan, zeker voor sporten waar je echt springt bouncet hebben zij top bh’s, waarbij je je helemaal ingetaped voelt.
Jysk heeft ook zo’n model in de collectie
Anita heeft ook heel goede sportbh’s!
Op superbra! Volgens mij is die van mij van panache inderdaad.
Panache of anita inderdaad. Tenten, strake en geen decolleté te bekennen