Wat leuk zeg dat je dat via hier doet! Ik ga je morgen even een PB sturen
Was dat de kat uit de hel die steeds wegliep?
Haha!! Niet dat ik weet, maar kan het mishebben
Bedankt voor deze tip want ik was voornemens om Demeyere pannen te kopen maar ik moet nog even doorsparen . Tot die tijd ga ik deze gebruiken!
Edit: Nou net als dit plaats krijg ik een berichtje dat ze morgen worden bezorgd!
Ahh merci! Ik was al bang dat het een dure jurk was maar zo in de sale is het wel verleidelijk en mijn maat is er nog!
Ik zoek deze jas van de H&M, of een vergelijkbare! Bruin/paars, tot over de knie, met een riem. Heeft iemand deze heel toevallig te koop of hem gezien op Vinted/Marktplaats?
Ik zoek een sweater dress die niet nét over m’n kont valt maar waar ik ook gewoon in kan gaan zitten zeg maar. Zoiets als deze, maar dan voor langere mensen (deze was echt te kort).
Hoeft niet per sé grijs trouwens. Zolang het maar geen zwart, wit of felle kleur is.
Zie dat ze ze krijgen bij de kruidvat staat in de folder.
Zelf heb ik de hooded dress van north face.
https://images.app.goo.gl/jrUD8v8eTihyh7az6
Via ve.epee kom ik wel eens discontinued luchtjes tegen!
Weet iemand waar ik doeken / ingelijste schilderijen in deze stijl kan vinden? Vind dit helemaal de shit maar dit begint vanaf €11k HAHA
De vormen zijn simpel, is wel over te trekken🙈 maar dan strak op een lijst…
Hahahahaha ik ga dood
Nee hahah absoluut niet
Is dit dat fotografieprogramma? Je zou even kunnen opzoeken wie de styling heeft gedaan en diegene dm’en
Ik denk deze Maje Rill Metallic Cotton-blend Tweed Mini Dress In Yellow | ModeSens
En de schoenen zijn volgens mij van de Monki, die heb ik zelf ook maar dan in slangenprint.
Ik weet dat de kans klein is dat iemand deze extreem vage omschrijving herkent, maar je weet nooit
Ergens midden jaren 90 heb ik op tv een stukje van een film of serie gezien, het was een beetje sprookjesachtig/ouderwets en het was live-action (dus geen tekenfilm). Volgens mij ging het erover dat mensen geloofden dat er reuzen in de buurt van hun dorp woonden of zo. In het dorp werd een gigantisch huis/paleis voor de reuzen gebouwd. Volgens mij was er een personage dat zei dat de reuzen heel anders waren dan de mensen dachten, maar naar hem werd niet geluisterd.
Tegen het einde van de film komen de twee reuzen inderdaad naar het dorp, maar ze zijn veel kleiner dan de mensen dachten. De reuzen moeten zelfs op hun tenen gaan staan om de deur van het huis open te kunnen doen (dit shot weet ik nog heel goed).
Het zou goed kunnen dat dit op de duitse tv was maar dat weet ik niet zeker.
WEET IEMAND WAAR IK HET IN VREDESNAAM OVER HEB?
Was het een beetje in de stijl van De mooiste sprookjes op NPO 3?