Het 'help ik zoek'-topic

Weet iemand waar ik doeken / ingelijste schilderijen in deze stijl kan vinden? Vind dit helemaal de shit maar dit begint vanaf €11k HAHA

1 like

Misschien kan @Soy.peor één voor je natekenen?

6 likes

De vormen zijn simpel, is wel over te trekken🙈 maar dan strak op een lijst…

2 likes

47 likes

Hahahahaha ik ga dood

4 likes

Nee hahah absoluut niet

1 like

Is dit dat fotografieprogramma? Je zou even kunnen opzoeken wie de styling heeft gedaan en diegene dm’en

1 like

Ik denk deze Maje Rill Metallic Cotton-blend Tweed Mini Dress In Yellow | ModeSens
En de schoenen zijn volgens mij van de Monki, die heb ik zelf ook maar dan in slangenprint.

3 likes

Ik weet dat de kans klein is dat iemand deze extreem vage omschrijving herkent, maar je weet nooit :grimacing:

Ergens midden jaren 90 heb ik op tv een stukje van een film of serie gezien, het was een beetje sprookjesachtig/ouderwets en het was live-action (dus geen tekenfilm). Volgens mij ging het erover dat mensen geloofden dat er reuzen in de buurt van hun dorp woonden of zo. In het dorp werd een gigantisch huis/paleis voor de reuzen gebouwd. Volgens mij was er een personage dat zei dat de reuzen heel anders waren dan de mensen dachten, maar naar hem werd niet geluisterd.
Tegen het einde van de film komen de twee reuzen inderdaad naar het dorp, maar ze zijn veel kleiner dan de mensen dachten. De reuzen moeten zelfs op hun tenen gaan staan om de deur van het huis open te kunnen doen (dit shot weet ik nog heel goed).

Het zou goed kunnen dat dit op de duitse tv was maar dat weet ik niet zeker.

WEET IEMAND WAAR IK HET IN VREDESNAAM OVER HEB?

Was het een beetje in de stijl van De mooiste sprookjes op NPO 3?

Ik heb even gekeken, maar nee, het was echt ouderwetser dan dat.

1 like

Niet Pukka zeker? Die hebben wel die hoge doosjes maar eerder patronen dan taferelen op de verpakking

Natural Temptation of Numi?

1 like

Clipper?

1 like

Iemand een idee waar dit pak van is, top en wijde broek

1 like

Vanilia, collectie lente/zomer 2021 als het goed is!

2 likes

Yes klopt, thanks helaas niet meer onlineverkoop vinden 🥲

3 likes

Klopt. Vanilia houdt soms een sample sale waarin ze oude collecties verkopen. Misschien kun je dat in de gaten houden?

1 like

Iemand een idee voor een webshop waar ze dit soort keramiek verkopen?

3 likes

vriendin heeft zoiets van Made!

1 like