Shit deze heeft heel veel
Oke ik hoop echt zo erg dat iemand weet hoe dit heet of het überhaupt herkend.
Vroeger haalde mn moeder wel eens boeken bij de bieb met een soort van abstracte afbeeldingen daarin of met een bepaald patroon, verschillende kleuren en vormen maar niet per se iets herkenbaars. Als je daar op een bepaalde manier voor een langere tijd naar ‘staarde’ dan kwam er een soort van herkenbaar beeld tevoorschijn bijvoorbeeld een konijn (het kwam uit dat andere beeld een soort van 3d). Sommige waren makkelijk en zag je snel en sommige lukten me nooit. Mn broer was er heel goed in (en die herinnert zich het niet zoooooo kut). Heel intrigerend!
Ik zoek al jaaaaren diezelfde boeken en google me suf maar niks?! Ik vertel net mn vriend erover en die kijkt me echt aan alsof ik dit bedacht heb/gedroomd heb tis echt een leuke jeugdherinneringen, dus hoop dat iemand me kan helpen
Ja iemand heeft er zo eentje pas gekocht in het kringloop topic!
Ooohh zo’n scheelkijkboek, die hadden mijn ouders ook. Sorry heb je niks aan, behalve bevestiging dat het bestaat
Ja! Heb het even terug gezocht ik kopieer zo de post maar het heet stereogrammen
Wij hadden/hebben er een pak kaarten van!
Heb je verder ook weinig aan haha maar snap wat je bedoelt!
Weet iemand waar deze jurk van is? (2e foto voor de kleur)
Froukje de both draagt het in de aflevering van eigen huis en tuin lekker leven van vandaag.
Ik ben op zoek naar het pasta 3 in 1 opzetstuk voor de Kitchenaid, dus de versie met de roller en twee pastasnijders. Vorig jaar was hij nog iets van 150 euro en ik zie hem nu bij Kitchenaid zelf voor 210 euro, dat vind ik eigenlijk te veel. Weten jullie toevallig waar ik hem nog wel voor een lagere prijs kan krijgen, of is er toevallig een forumlid die hem niet gebruikt en waar ik hem van kan overnemen?
Ok ik had gisteren een afspraak met iemand en zij had zo’n gave jumpsuit aan. Hoe ga ik die ooit vinden / omschrijven? Het was er een van zwarte / grijze / ietwat verwassen spijkerstof en had een rits ipv knopen. De sluiting van de rits was een ringetje. Dit is echt het enige dat ik weet want ze zat achter een tafel dus ik zag ook de broekspijpen niet goed.
Gaat er bij iemand een belletje rinkelen?
Miss kan je het aan haar vragen?
Hahaga ik ken haar niet en zal haar nooit meer zien😅
Ik ben echt extreem naarstig op zoek naar deze jurk van de Zara (maat L of XL). Iemand die hem heeft en wilt verkopen? Of die toevallig in de buurt van Zara Amstelveen woont en voor mij wilt kijken?
Volgens mij is het deze?
Pls help
Ik heb nu al zoveel panties uitgeprobeerd maar niks past fatsoenlijk. Ik heb volle billen en bovenbenen, en normaal gesproken draag ik maat L/40/42 in broeken afhankelijk van het merk. Ik draag graag panties met een hoge taille.
De laatste tijd, alles wat ik koop knelt heel erg rond mijn billen of liezen.
Ik pak altijd de grootste maat die ik vind en zelfs die passen niet goed. Dit kan toch niet
Snag thights is echt top! Er staat een maattabel op hun site.
Oh dit ziet er echt heel goed uit!
Ja en ze zijn echt hoog ook. Kan ze als ik wil optrekken tot mijn nek zonder dat het ergens knelt of iets.
Oh de leven, ik ga ze proberen!! De prijs valt ook echt mee.
Panties zijn echt mijn vijand hahaha
Zijn ze ook een beetje ladder proof?