Het 'help ik zoek'-topic

Ik zoek warme pantoffels a la Warmbat/Ugg maar wil absoluut mulesing vrije wol. Uggs wordt hem dus sws niet, van Warmbat krijg ik zeer ontwijkende antwoorden als ik naar mulesing vraag dus daar heb ik geen vertrouwen in.

Hebben jullie aanraders van fijne pantoffels met wol maar wel zonder mulesing praktijken?

1 like

Shepherd, is dat mulesing vrij? Als ik het google lees ik dat wel…
Ik vind het sowieso hele lekkere pantoffels

1 like

Mocht iemand deze thuis in maat 28 hebben en hem kwijt willen… lemme know

1 like

Ik zoek deze nog steeeeds

Waar kan ik basic geribde (ribgebreide?) midi tot lange bodyconrokken vinden die stevig en dik zijn? Dus dat het echt een mooie stof is die niet doorschijnend of dun is. Liefst ook met een vrij brede band bovenaan maar dat hoeft niet. Ik vind het moeilijk oog de gok online te kopen omdat het op de foto’s vaak niet zo duidelijk is… Hier zijn wat voorbeelden maar ik zoek nog opties.

Wat goed is (of zo lijkt het toch op foto):

Deze ziet er dan weer te dun en flimsy uit, om een idee te geven:

Wat zijn nou écht chille mondkapjes, en weet iemand een goede tip voor fijne mondkapjes voor kinderen?

Kook je op vuur? Want dan staat je pit denk ik te hoog, waardoor je warmte verliest aan de zijkant en de handvatten dus (deels) verbranden. Juiste pit bij juiste formaat pan kiezen. Een grote pot bij een kleine pan heeft geen zin, als je het vuur dan hoger zet verlies je alleen maar warmte aan de zijkant van de pan.

Mijn kinderen gebruiken die van de Zeeman en Hema, en vinden ze fijn zitten.

Op de site van de Zeeman zie ik nu niet de kindermaat erbij staan.

Ik heb 2 hele stevige van Essentiel, zitten heel lekker en blijven ook mooi in vorm😊

1 like

Een vriendin van me zoekt deze broek van scotch & soda in maat 31

1 like

ik zoek zo’n soort vilten sleeve voor een ipad. deze foto komt van etsy maar heeft niet de juiste afmetingen
je moet hem rechtop kunnen zetten als een tent en gebruiken in de sleeve dus niet alleen om op te bergen, heeft iemand tips?

1 like

Ik zoek die altijd op eb.ay, je moet er dan eentje hebben met van die ribbeltjes onder in de hoes waar je de andere kant in vast kunt zetten zodat ie als een tent kan staan.

1 like

Hmm ja maar die kan ik dus niet vinden van vilt. Wel duizend andere inderdaad

1 like

@jigglypuff Stretchy set met rok en trui | Zwart | Guts & Gusto

@Blush Michelle bollen draagt die altijd van kiba fashion en die zien er goed uit. Op haar insta bij outfits vind je vast een link

1 like

Die had geen kontzakken, dat wil ik wel graag! Maar ben alweer door mijn vriend op mijn nobuy gewezen :flushed: even vergeten haha!

Is hier een googlewonder? Ik heb deze kralen gekocht. En ze hebben wel een paar andere soorten maar ik wil meer. En heb uiteraard zelf al gezocht maar ik krijg t gewoon niet van een andere verkoper gevonden.

3 likes

Ik vond nog deze verkoper:

Die heeft wel diverse sunstone facet geslepen kralen.

1 like

Shit deze heeft heel veel :heart_eyes:

3 likes

Oke ik hoop echt zo erg dat iemand weet hoe dit heet of het überhaupt herkend.

Vroeger haalde mn moeder wel eens boeken bij de bieb met een soort van abstracte afbeeldingen daarin of met een bepaald patroon, verschillende kleuren en vormen maar niet per se iets herkenbaars. Als je daar op een bepaalde manier voor een langere tijd naar ‘staarde’ dan kwam er een soort van herkenbaar beeld tevoorschijn bijvoorbeeld een konijn (het kwam uit dat andere beeld een soort van 3d). Sommige waren makkelijk en zag je snel en sommige lukten me nooit. Mn broer was er heel goed in (en die herinnert zich het niet zoooooo kut). Heel intrigerend!

Ik zoek al jaaaaren diezelfde boeken en google me suf maar niks?! Ik vertel net mn vriend erover en die kijkt me echt aan alsof ik dit bedacht heb/gedroomd heb :sweat_smile: tis echt een leuke jeugdherinneringen, dus hoop dat iemand me kan helpen

4 likes

Ja iemand heeft er zo eentje pas gekocht in het kringloop topic!

6 likes