Het 'help ik zoek'-topic

Ja en ze zijn echt hoog ook. Kan ze als ik wil optrekken tot mijn nek :rofl: zonder dat het ergens knelt of iets.

2 likes

Oh de leven, ik ga ze proberen!! De prijs valt ook echt mee.

Panties zijn echt mijn vijand hahaha

Zijn ze ook een beetje ladder proof?

2 likes

Ja, ik kan ze zeker meerdere keren dragen en wassen

2 likes

Ja echt Snag tights. :heart:
Ze zijn niet heel goedkoop maar ze zijn elke euro waard.
Ik heb er inmiddels een stuk of 15 in verschillende kleuren en motieven en allemaal zijn ze even mooi. Ik was ze in een waszakje, ze blijven dan mooi in de was en beschadigen niet. Ladders heb ik nog niet, maar ik draag geen hele dunne panty’s maar meer iets dikkere.
De maattabel op de site is kloppend. Ze knellen echt niet en zitten zo fijn dat ik ze bij wijze van spreken 's nachts zou kunnen dragen.

Snag tights heeft mijn leven echt een stuk beter / ongecompliceerder gemaakt!

6 likes

Nou ik ben heeel benieuwd! Heb er 2 besteld, en als ik afga op de modellen dan moet de maat mij ook passen! Wat fijn dit hoor.

Als ze goed passen dan hebben ze er een klant bij for life.

1 like

Hier ook, ik wil nooit meer andere panty’s. Ik kon bijna niet geloven dat Snag zo fijn was, omdat ik altijd gedoe heb met panty’s (ik heb een grotere maat dan jij).
Altijd knellen bij mijn liezen, afzakken, niet hoog genoeg, ladders… GEDOE. Om die reden droeg ik amper jurkjes meer. Maar de positieve reviews van anderen kan ik alleen maar onderschrijven. Het is echt een wereld van verschil, panty’s zitten nu fijn en comfortabel. Sinds ik Snag tights ken draag ik weer zeker 4 / 5 keer in de week jurkjes.

Oh en hoe ze de panty’s verpakken is zo leuk! Ze doen om elke panty een mooi papieren zakje met daarop een sticker met de maat en de naam van de kleur. Het voelt bijna als een cadeautje om uit te pakken.
En de manier waarop ze adverteren, met mensen die geen standaard modellenlook hebben maar bijvoorbeeld plussize zijn, op leeftijd, of met een prothese, vind ik ook zó goed. Ik ben fan. :smiley:

4 likes

Hahaha wauw!! Ja ik vond het ook leuk om eens modellen met “mijn” benen en billen te zien zeg. De enige panty die wel een keer lekker zat was een zwangerschapspanty van de hema :sweat_smile:

Heb dat ook idd dat ik jurkjes heb voor de winter die maar voor niks in de kast liggen nu :angry:

Review komt er snel aan :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ja ligt wel aan het aantal den. vind ik.
De dunnere hebben sneller ladders, maar ik heb er 1 van 50 den en daar doe ik echt al lang mee.

1 like

Heb ook 50 besteld idd!

2 likes

Ben benieuwd wat je er van gaat vinden. Vind die van 50 den. heel fijn aan voelen. Lekker zacht.
Heb er ook eentje met stippen van 40 den. en die voelt wat fragieler en minder zacht. (Maar wel mooi verder en zit ook gewoon lekker)

2 likes

Ik ben op zoek naar een soortgelijk jurkje zoals in onderstaand filmpje. Vooral de mouwen in combinatie met het decolleté. De print/kleur hoeft uiteraard niet hetzelfde te zijn. Iemand een idee wat voor zoektermen ik moet gebruiken?

2 likes

Reformation en Abercrombie hebben veel van dit soort jurken!

3 likes

Ah thanks, Reformation kende ik nog helemaal niet: mooi merk zeg! Nu gelijk zin in mooi weer haha

4 likes

Dat heet een sweetheart neckline. En zo te zien pofmouwtjes. Hoop dat je wat vindt!

3 likes

Iemand een idee waar dit jurkje van is, hij is boven de knie, deels open rug en lange ballon mouwen

Komt uit aflevering van Australische Mafs

2 likes

https://www.farfetch.com/nl/shopping/women/alemais-jurk-met-paisley-print-item-16720980.aspx?size=18&storeid=13537

Ik denk dat het deze is.

4 likes

Zo knap dat jullie dit allemaal zo snel weten. Hoe dan

1 like

Haha credits aan Google Lens hoor :stuck_out_tongue:

3 likes

Wow nice thanks

1 like

je kunt ook nog zoeken op milkmaid neckline/dress!

2 likes