Super, dankjewel!!
Ik was helemaal vergeten te reageren, maar wilde zeggen dat ik het heel lief van je vindt dat je aan me dacht Zeker een toffe webshop. Kreeg er ook IG ads van haha.
Ik moet dit weekend onverwachts naar een feestje en lang verhaal kort: ik zou iets komkommer-themed moeten aanhebben
Geen idee hoe ik dat ga fixen want het is te laat om nog iets op het internet te bestellen. Iemand een creatief idee? Iemand ergens komkommer-oorbellen of een tas of ander accessoire gezien?
Oh, of doe een kleimasker op en maak twee schijfjes komkommers na voor op je ogen (met gaten uiteraard).
Thanks voor de tips! Ga morgen even kijken in de winkel of ik nog een goedkoop T-shirt en vilt vind, anders worden het denk ik inderdaad DIY-schijfjes voor op mijn ogen.
Je kan van die kleine snack komkommers halen en dan in de bovenkant een gaatje maken, zodat je er een touwtje door heen kan halen. Soort ringetjes nibbit ketting traktatie, maar dan anders
Ik zag gisteren iemand lopen in een donkerblauwe midi jurk, met bordeauxrode bloemen en zilver lurex draden er lichtjes door heen. Voor zover ik kon zien had de jurk halflange mouwen, maar zou ook net iets korter kunnen zijn. Geen uitgebreide beschrijving maar misschien weet iemand welke jurk ik bedoel (en is het geen oude collectie
)
Deze lijkt er behoorlijk op, maar is het niet:
Misschien deze?
Is het dit printje? Je omschrijving doet me denken aan een jurk van scotch van deze stof maar ik kan dat model niet vinden aarg ik word gek
Dank jullie wel voor het helpen zoeken @Bertie en @Hihalarisch maar helaas is het toch een andere jurk!
Bedoelde je deze trouwens? @Hihalarisch
Ja klopt! Maar jammer dat dat hem niet is, succes met zoeken
Hoe werkt dit? Geen normaal papier toch? Vet!
Niet flamingo, maar het ziet eruit alsof het gelamineerd papier is
Ohh ik vond het er echt fancy uitzien, ook een beetje dik ofzo? Maarja alsnog slim haha.
Het lijkt op van dat folie dat harder wordt als je het in de oven doet. Brings back the memories.