Weet iemand een huisparfum dat ruikt naar Wild Fig van Rituals? Van Rituals kan ik hem telkens moeilijker vinden in winkels en hij is best prijzig dus wie weet is er wel een knock off? Ik zoek specifiek een huisparfum (met van die stokjes) of een spray, geen geurkaarsen
Dit is echt een long shot, maar heeft iemand toevallig het album Her and All of My Friends van Ritt Momney op LP te koop voor mij?
Er staat er eentje te koop op Discogs, maar zo te zien is het een zeldzame plaat…
Ja, die zag ik ook, voor rond de € 150,00 maar vind dat wel heel duur voor een plaat. Wel bedankt voor de tip. Bedacht net dat ik wat platenzaken af ga bellen, wie weet.
Ik heb goede ervaringen met Sounds Venlo, zijn hele fijne mensen en hebben super veel. Succes! Hoop dat je hem vindt
Oh tnx die gaat ook op m’n lijstje om te bellen!
Je zou op Vinted kunnen kijken voor een tweedehands e-reader, als er dan iets mis is kun je nog terugvallen op de kopersbescherming van Vinted.
Ik heb nog een hele oude liggen die het volgens mij nog wel doet (moet ik even testen) maar die ik zelf niet meer gebruik. Mag je eventueel wel hebben tegen verzendkosten!
ik ben op zoek naar een toilettas met vakjes en waar grotere flesjes in kunnen.
ik denk aan
https://nl.aliexpress.com/item/1005003953225086.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.96562e0eLdYQQ8&gatewayAdapt=glo2nld
of
maar ik bestel niet graag van aliexpress en ik heb hem voor 17sept nodig. iemand een idee waar je zoiets in nederland kan halen of iets anders leuks/nuttigs?
Reisenthel heeft zulke toilettassen;
Ik heb deze onlangs gekocht, lijkt op die uit de eerste link. Heel tevreden mee. Je hebt meerder printjes overigens.
Ik heb deze vraag tijdje terug ook besteld en heb uiteindelijk die van Decathlon gekocht, net 3 weken gebruikt tijdens m’n roadtrip en erg blij mee!
Weet alleen niet precies hoe groot je grotere flesjes zijn. Ik had in het ene vakje allemaal haardingen, andere vak tandenborstel, tandpasta en ragertjes enzo, een vakje voor tampons, nog een vakje voor nagelvijl en reservelenzen enzo (eigenlijk overige dingen) en in het grote vak had ik medicijndoosjes.
En ik heb bij de Hema doorzichtige tasjes gehaald voor andere dingen, een voor makeup, verzorgingsproducten en douchespul. Hebben ze in verschillende groottes.
Hahah ja ik kan helaas niet ontkennen dat ik die er ook bij heb besteld
Kan je er geen lenen via je bibliotheek? Dat kan hier wel (gemeente in Belgie, niet zo modern :p) dus misschien gaat dit bij jou ook wel? Dan kan je ook e-books lenen in de bib. Of sowieso gewoon boeken uitlenen bij de bib?
Ik zoek een goede bureaustoel tot max. 300 euro. Ik ben lang (180cm) en moet momenteel veel thuis werken. Iemand aanrader?
Een goede regenbroek voor op de fiets die niet veel te lang is. Ik ben maar 1m64 met in verhouding korte benen dus alles is altijd te lang. Liefst in het zwart en een beetje aansluitend, maar daar wil ik flexibel in zijn als ie maar niet veel te lang is.
Dit is de Ikea Lunna van +/- 10 jaar geleden. Ik ben er al heel lang naar op zoek maar hij is lastig te vinden.
Weet iemand een stoel die er op lijkt? Hij moet vooral net zo lekker zitten als de Lunna. Kleur/print maakt niet super veel uit. Max 500 euro.
Wat een fantastische stoel! Ik snap dat je vervanging wilt!