Het 'help ik zoek'-topic

Wat een fantastische stoel! :smiling_face_with_three_hearts: Ik snap dat je vervanging wilt!

3 likes

Mijn favoriete blazer van de WE perongeluk met de handdoeken op 60 graden gewassen… De blazer is gekrompen en pluist. Wie wil deze blazer in maat XL aan mij verkopen? Ik heb al op Vinted en marktplaats gekeken zonder succes.

1 like

Ik zoek 100% pure rozemarijn olie. Voor gebruik op hoofdhuid.

Heb nu al 2x dat de fles ook gemixt is met amandel olie of zonnebloem (of is dat altijd zo?). En kan online niets vinden, behalve dan die flesjes etherische/essentiële olie maar daarbij wordt de ene x vermeld dat je het op huid/haar kan gebruiken en de andere x gewaarschuwd dat het niet de bedoeling is…
Bij Holland&barrett ook niet.

Begin me nu af te vragen of het überhaupt wel bestaat

Edit; heb er nu wel een gevonden die zowel voor inwendig als uitwendig gebruik is, bij HB

Al bij pit & pit gekeken?

3 likes

Mocht je nog niks hebben gevonden, ik heb nog een oudje liggen! Begint wat ouderdomskuren te vertonen maar wel handig om te proberen of je een ereader wat vind.

1 like

Net gekeken maar nee helaas…
tnx voor de tip!

1 like

Hi allemaal,

Ik heb een vraagje. Er was destijds iemand op het forum die een tattoo had laten zetten bij Galya Gisca. Weet iemand toevallig wie dit was?:sweat_smile:

@macklemore vond ik via de zoek functie toen je het er eerder over had :joy:

3 likes

Hahahaha het blijft blijkbaar een eeuwige zoektocht🤣 veel dank!!

3 likes

Geen idee of je een tweedehands stoel wilt maar deze heb ik op marktplaats gevonden

4 likes

Ik zoek een stevige rib-stoffen tas, beetje shopper model, waar veel in kan, liefste in een roest- of brick-kleur. Anyone…?

1 like

Je kan eventueel zoeken op een mama tas?

Zoiets;

1 like

Ik heb er drie van haar! Weet niet of je een specifiek iemand bedoelde maar als je vragen hebt mag je me bericht sturen hoor.

1 like

Zoiets? Ik heb deze tas ook en hij is erg stevig en de hengsels hebben een fijne lengte om over je schouders te doen.

2 likes

Thanks! Ik vind het zo debiel dat dat mom bags zijn, laat mij er lekker laptops en flessen drank in vervoeren, not being a mom. :expressionless:

10 likes

Niemand die dat ziet vanaf de buitenkant. :sunglasses:

1 like

wie weet waar ze nog dupes verkopen van die plastic birkenstock arizona’s? ik ben al tijden aan het zoeken en ik loop ze telkens random tegen het lijf (in een franse supermarkt maar niet in mijn maat, bij de hema maar dat bleek de kinderafdeling te zijn) maar ze zijn nooit goed.
ik kan ze op aliexpress bestellen, maar misschien weet iemand hier wel of ze nog bij de welkoop/scapino/weet ik het liggen

Ik denk dat je lepels voor horeca/professionele keukens bedoelt! Als je zoekt op ‘horeca pollepel’ dan vind je wel een aantal webshops die dit verkopen. Moet je alleen even kijken of die ook aan particulieren verkopen

Bijv deze:

4 likes

Jysk €4 :relaxed:
Edit: €8

Ik zoek dit rokje van Ganni in maat 38. Hou al een tijd vinted in de gaten, maar mijn maat komt helaas niet voorbij. Is er toevallig hier iemand die deze heeft en wil verkopen?

3 likes