Ik zoek het boek ‘Couchsurfing in China’ van Stephan Orth in het Nederlands.
Ik vind het nergens te koop. Mocht iemand het ergens tweedehands zien, holla at me.
Ik zoek het boek ‘Couchsurfing in China’ van Stephan Orth in het Nederlands.
Ik vind het nergens te koop. Mocht iemand het ergens tweedehands zien, holla at me.
Het vreemde is dat deze overal is uitverkocht en nergens te verkrijgen is (en is pas verschenen in 2020).
Hmm je zou bijna denken dat er iets of iemand achter zit?
Ik zoek een groot (betaalbaar) dekentje voor op de zetel. Alle plaids lijken standaard maar 170 op 130 te zijn, en dat vind ik echt te klein. Ik wil het lekker rond m’n voeten gewikkeld hebben, en tot in m’n nek kunnen optrekken.
Bij de Action hebben ze vaak wel wat, bijvoorbeeld deze:
En de mijne lijkt hier op en komt van de Primark (ook heel groot, groter dan de maten die jij noemt). Die was destijds een tientje geloof ik, wel wat jaren terug.
Contact opnemen met de uitgever? Misschien hebben zij nog iets liggen of kunnen je meer info geven
Bij de Leen Bakker heb je ze van 2 x 2.5 meter. Volgens mij heet deze Niek xl ofzo
Ja die is fijn, die heb ik ook.
Deze van de decathlon. Ze zijn bedoeld voor de jacht maar wel heeeel dik. Ik kan ze niet echt in schoenen dragen maar voor thuis vind ik ze heerlijk
Bedankt voor de tip. Ik had al contact opgenomen met de schrijver maar nog geen reactie ontvangen.
Ik heb net de uitgeverij gecontacteerd, maar kreeg een ‘delivery failure’ terug qua mail. Er stond ook een e-mailadres van een Belgische verdeler bij, die heb ik gecontacteerd maar ik kreeg een out of office. Ik hoop via daar nog iets te horen…
EDIT: ik heb al reactie gekregen. Het boek is nooit verschenen in het Nederlands door corona, en het is onzeker of het ooit wel zal verschijnen in het Nederlands… Jammer.
Heb zelf relatief brede voeten maar ze zitten wel ‘aan’ maar echt niet oncomfortabel strak, gewoon prima! Laten geen afdruk achter als ik ze uittrek
Heel specifiek, maar ik ben op zoek naar een Goldbergh skipak in maat 40. Het liefste de rode empress, maar op Vinted en Marktplaats staat hij helaas niet. Heel toevallig iemand hier die hem verkoopt?
Ik zoek zulke bewaardozen voor eten maar dan met doorzichtig deksel. Iemand toevallig zoiets gezien? Hoeft niet perse rond te zijn hoor, mag ook langwerpig met vakjes
Ja die foto is van wibra maar daar hebben ze dus alleen dozen met deksels in dezelfde kleur als de rest van de doos. Vind dat zo onhandig, ik wil door het deksel heen kunnen zien wat er in zit
Op bol.com kun je die vinden (je kunt ook filteren op hoeveel comparitmenten je wilt e.d.)
En Hema heeft wel lunchboxes met meerdere vakjes en doorzichtige deksel, ik weet niet of je daar iets aan hebt?
Een tijdje geleden zag ik dit hele leuke rokje bij Reformation:
Laatst zag ik ergens online een soortgelijke rok, maar dan in helemaal zwart. En ik kan hem nergens meer terugvinden😭 volgens mij was ie er ook in het rood? In mijn herinnering was het sezane, of een andere duurzame winkel. maar het kan ook iets als cos, &other stories of samsoe &samsoe zijn. Nieuwe collectie iig.
Ik kan het ook nergens in mijn browsergeschiedenis vinden. Heeft iemand enig idee waar dit/zo’n rok te koop is. Ik word helemaal gek haha
Ik zoek! Een broek die net zo lekker zit als een legging (dus bij voorkeur met chille elastische band), maar die er netjes uitziet voor naar werk, én die lang mooi blijft in de was. Ik hou van allerlei soorten stijlen. Is er misschien iemand hier met een tip?
Bij Vanilia hebben ze zoiets meestal wel!
Van studio Anneloes! Is van dat travelstof, zit heerlijk en ziet er uit als een nette pantalon.
Ik heb deze : Flair bonded trousers | Broeken | Dameskleding | Studio Anneloes
Ze hebben ook nog een extra long versie, mocht je wat langer zijn. Die heb ik, ik ben 1.74, maar heb de voorkeur ook dat de broek extra lang is.
Only heeft ook een hele lijn met dat soort broeken, poptrash heet dat!