Het 'help ik zoek'-topic

Ik heb er een van modstrom waar ik erg blij mee ben!

3 likes

Ik ben op zoek naar een kettinkje met een eenvoudige sluiting. Ik durf niet met een kettinkje om te slapen, maar krijg zo’n traditionele sluiting eigenlijk zelf nooit open. Ik heb al gekeken naar met bijvoorbeeld een magneetsluiting maar die kan ik eigenlijk niet vinden.
Hebben jullie nog tips? Het gaat echt alleen om het kettinkje, een bedeltje koop ik wel los. Zo’n sluiting met een groot cirkeltje en dan zo’n pinnetje wat je daar in moet doen mag ook, maar ik weet de naam daarvan niet.
Ik heb overigens wel een website gevonden waar ik losse magneetslotjes zou kunnen bestellen, dus dat zou ook nog kunnen, maar ik heb het liefst gewoon dat het al aan elkaar vast zit

Een magneetslotje lijkt me voor een ketting niet superideaal qua verliesgevaar. Dan zou ik toch proberen te zoeken naar een sluiting met zo’n ringetje en staafje wat je erdoor moet doen, maar dan heb je wss wel het issue dat je daar geen bedel aan kan hangen want dat is een breed slot.

(Ik slaap btw altijd met 2 kettinkjes om en dat gaat altijd dikke prima!)

3 likes

Verlies gevaar is op zich niet zo erg want het zou echt om incidenteel dragen zijn dus dan let ik wel op. Ja ik weet dat het kan maar ik durf het gewoon echt niet :frowning:

1 like

Geen tips verder voor je, maar zo’n slot heet een kapitelslot

2 likes

Dankje!!

3 likes

Misschien zoek je juist een korte maar ik heb een wat langere ketting met een hanger eraan, die schuif ik zo over mijn hoofd heen. Vind ik persoonlijk heel handig, ik hou ook niet van die priegelslotjes

4 likes

Wellicht kan je kijken bij online kookwinkels en anders Amazon? Daar zag ik dit bijvoorbeeld of zoiets.

3 likes

Deze van Leen Bakker? Zijn 14.95 voor 6 stuks

2 likes

Ik zoek een zwarte lipstick, het liefst in een fysieke winkel te koop.

1 like

Ik zoek een zwarte flared broek maar dat de flare echt minimaal is en pas begint ver onder de knieën of zelfs alleen bij de enkel.
Vind dat bij de meeste broeken de flare al te snel begint zeg maar.
Iemand een idee?

En als je zoekt op bootcut? Dat is precies wat je beschrijft namelijk.

2 likes

Ja dan kom ik eigenlijk alleen maar op jeansachtige modellen
Wil een soort legging
Zonder knopen etc

1 like

Zoiets?

1 like

Wooow thanks die onderste ziet er perfect uit

1 like

Ik zoek zakjes/tasjes die transparant zijn en makkelijk open en dicht kunnen, liefst duurzaam/geen plastic. Ik heb er best veel nodig in verschillende groottes, een stuk of 30 schat ik. De verszakjes van AH komen dicht in de buurt. Iemand enig idee waar ik dit soort zakjes kan vinden of welke zoektermen ik kan gebruiken? (Netzakjes etc al gebruikt maar dan krijg ik ali of dropship en dat wil ik niet.)

Heb je ook gezocht op waszakjes/wasnetjes? Die zijn er in verschillende groottes, hebben meestal een rits en kunnen dus makkelijk open en dicht, en zijn ook te koop in fysieke winkels.
Dit soort bedoel ik

4 likes

Volgens mij costes die! (Althans een paar jaar geleden hadden ze ze)

Baum und Pferdgarten heeft veel van dit soort blouses! Denk dat deze ook wel eens daarvan kunnen zijn / of Rotate Birger Christensen

5 likes

Slim, dank je, daar had ik nog niet aan gedacht!