Het 'help ik zoek'-topic

https://www.spotern.com/en/media/43523/love-anarchy?page=4

Hier staan ze beide tussen

6 likes

Weet iemand naast Skechers nog een ander merk laarsjes met memory foam zolen? :blush:

2 likes

No Stress had vroeger memory foam. Hopelijk is dat nog steeds zo!

1 like

Oh die ken ik niet, maar ga ik even zoeken. Dankjewel!:blush:

1 like

H&M? Eventueel mannen afdeling

1 like

Pull&bear heb ik ook zo’n trui van, ook mannen afdeling

Ik zoek een prentenboek die ik vroeger had. Het gaat over een man die naar z’n werk gaat, waarna er allerlei dieren in het huis trekken (en z’n tandenborstel gebruiken etc.). Heeft iemand enig idee?

Is er toevallig iemand die deze trui van & Other Stories verkoopt in een maat S? Vorig jaar gekocht en teruggestuurd, nog steeds spijt van. Ik blijf de site eye-ballen maar hij komt maar niet terug in deze kleur. Heb verschillende alternatieven gepast, maar niets komt bij deze in de buurt.

1 like

Heeft iets weg van dit:

Of zonder rits:

Misschien had je ze al gezien/gepast.

4 likes

@maan_zon Lees even het berichtje hierboven, het bestaat helaas niet in het Nederlands. :frowning: Heb hem zelf inmiddels in het Duits gekocht.

1 like

Ik ga binnenkort met iemand op vakantie die enorm snurkt. We slapen in hetzelfde bed en er is geen andere kamer om het matras heen te slepen. Heeft iemand een tip voor oordopjes die hier goed tegen werken? Liefst geen megadure, want na deze vakantie heb ik ze niet meer nodig.

Ik vind van die was bolletjes het beste werken, maar houdt nog niet alles tegen.

Niet de fout maken door ze zo in je oren te stoppen. Dat wattige moet je eraf halen en het was kan je dan kneden. Oorschelp iets naar achteren trekken en dan kan je het in je oor stoppen. Voor mij zijn ze wat groot, ik knip er een beetje af.

1 like

leuk mn eigen foto gebruiken

ik zoek nog zo’n longsleeve met, cruciaal! turtleneck en zo’n hoge rits (dus niet helemaal). deze is van merinowol (een baselayer haha) en wil graag zoiets maar dan van een wat zwaarder materiaal

1 like

Ik ga ze proberen, dankjewel!

Ik vind deze heel fijn:

Maar snurkgeluiden ga je nooit helemaal tegenhouden (dus succes!!)

1 like

Nee daar ben ik ook bang voor, maar als het grootste gedeelte weggefilterd wordt ben ik al blij. Dankjewel!

1 like

Long shot, maar ik zoek deze top voor bij de bijpassende broek. Zover ik kan vinden online overal uitverkocht… in maat M of S!

Iemand die deze wilt verkopen of nog een shop weet? Fysiek of online?

Edit: hij is van refined department

Is het deze?

Ik weet niet welke maat je hebt maar hij is nog op voorraad in een aantal maten.

1 like

Nee, lijkt er wel op haha! Maar hij is van Refined Deparment, sorry vergeten erbij te zetten! Dus zoek ook echt dat merkje.