Het 'help ik zoek'-topic

Ik ben op zoek naar een speld in een hooiberg, maar als ik eenmaal iets in mijn kop heb, dan heb ik heb ik het niet in mijn kont (insert Roy Donders voice👻): ik wil graag de Nike Dunk Low Black White oftewel panda, hoge versie is ook goed. Maar 39. Heeft iemand enig idee waar je deze nog betrouwbaar kunt scoren? Uiteraard zelf al gezocht, maar veel ziet er een beetje louche uit.

https://www.instagram.com/p/CiFeAz7MXWS/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

1 like

Wat een top tips, heel erg bedankt! Ik ben absoluut bereid meer te betalen, maar dan wel inderdaad wanneer ik zeker weet dat ze echt zijn en ook daadwerkelijk aankomen😅

2 likes

De kwaliteit van de panda’s is slecht, dus zou zeker aanraden in plaats daarvan ze na te maken via Nike by You. Kwaliteit daarvan is 10x beter

2 likes

Ah ook top om te weten, dank! Ik heb ze nu zelf samengesteld met de panda kleuren, helaas uitverkocht, maar hoop dat ze snel weer beschikbaar zijn!:raised_hands:t2:

Edit: het is gelukt! Na middernacht waren ze ineens beschikbaar. Nu nog steeds voor de liefhebber.

5 likes

Oké ik hoop dat iemand iets kan met deze omschrijving. Ik zoek een merk dat oorbellen maakt in van die ‘groovy’ vormen (haha ik klink echt als een bejaarde) met kleuren die in elkaar overlopen. Er is zo’n reclame van op Instagram dat iemand die oorbellen aan het maken is, met een soort gekleurde vloeistof die in vormpjes gedruppeld wordt. Ik werd dus eerst doodgegooid met die reclame, maar nu ik het merk zoek kan ik het niet vinden :upside_down_face:

1 like

Jaaa dat is 'm, dank je! Leuke oorbellen :blush: Ik had in m’n hoofd zitten dat het ‘Fest Amsterdam’ heette maar dat bleek een interieurdesignmerk te zijn, haha.

1 like

Ik wilde weten hoe het heette omdat ik het niet kon hebben dat ik er niet meer op kwam :smile: Maar ik heb de site nu wel gebookmarkt voor als ik een keer een financiële meevaller heb!

Als je een beetje creatief bent zijn ze zelf ook heel eenvoudig te maken.

2 likes

Hoe zou je dit aanpakken? Met fimoklei oid? In die reclame gebruiken ze dus een soort vloeistof, ziet er niet uit als iets wat ik thuis zou kunnen haha.

1 like

Zie deze TikTok. Dit is een random filmpje, staan er heel veel online! Hier wordt polymer klei (?) gebruikt.

1 like

Dit setje is giftig. Of ja deze variant van epoxy. Als je dit gebruikt moet je een dampenmasker op hebben en het buiten doen.
Staat in de handleiding maar die leest niemand dus bij deze.

14 likes

Ah ja, dat is hetzelfde als fimoklei. Lijkt me leuk om het zelf te maken, maar volgens mij is Felt best een klein merk en maken ze alles zelf. Dus ik voel me er zelf niet helemaal chill bij om hun designs thuis na te maken.

Wie weet er LED kaarsen die een beetje echt lijken?

Deze bijvoorbeeld?
Heb al een paar keer neppe gekocht maar die zagen er niet uit (van de Xenos)

1 like

Volgens mij heb je 2 varianten. Ik heb er een met echte kaarswax (heet dat zo?) aan de buitenkant en die lijkt wel redelijk echt. Je had er ook met een gladde buitenkant en die waren wat nepper om te zien.

1 like

Oh goeie tip, en het vlammetje?

1 like

Zijn volgens mij ook verschillende van, een soort vast lampje en ik heb een heel dun plastic dingetje wat ook wiebelt. Heb even een foto gemaakt van een die ik heb staan.

Samenvatting

2 likes

Bij de intratuin heb je mooie nep kaarsen, dat vlammetje ‘wappert’ ook een beetje zoals een echte vlam!

3 likes

Ja die vond ik voor ‘nepperts’ ook best realistisch lijken

Ik ben al een tijdje aan het azen op deze oorbellen van my jewellery maar ze zijn telkens uitverkocht :confused: Weet iemand iets soortgelijks? (Liefst ook van roestvrijstaal) Google lens geeft enkel shein en dat wil ik liever niet

Of heeft iemand deze toevallig liggen en draagt ze toch niet? :innocent:

1 like

Waar koop ik (liefste in de winkel) mooi stevig inpakpapier die niet zo flut aanvoelt