Deze vd Blokker lijkt een beetje?
Edit;
Lees nu pas dat je de set bedoelt. Kun je dat glazen ding (deksel/ stolp?) niet ergens los kopen?
Deze vd Blokker lijkt een beetje?
Edit;
Lees nu pas dat je de set bedoelt. Kun je dat glazen ding (deksel/ stolp?) niet ergens los kopen?
Denk dat het deze was van de Zara home.
Misschien kan je wat met de artikel code?
https://www.zara.com/nl/nl/taartschaal-van-glas-en-hout-p42290220.html
Oh ja zie het nu! Had vooral op de de bovenkant gelet.
Tijdje terug zoiets bij de Casa gezien (set)
Geen idee of dit is wat je zoekt, maar ik heb deze en die zit zo fijn! Valt mooi, is lekker zacht en knelt niet (ik zit vaak tussen s en m in, heb hem in m genomen)
Oh sorry ik zie nu dat je jeans zoekt, dan helpt deze tip voor geen meter natuurlijk
Zo gek, ik maakte een screenshot van deze Insta-ad. Niet omdat ik perse deze trui wilde maar omdat ik het een mogelijk interessant merk vond.
Maar als ik nu op dit merk zoek, vind ik helemaal niets. Kan ik nou niet Googlen?
Je kan ook op de afbeelding Googlen! Dan kom ik hier op uit. Maar ik vermoed eerlijk gezegd dat hij van shein komt.
Thanks voor het meezoeken, dan skippen we 'm sowieso.
Ik weet niet of je het wat vindt en ken de reden dat je jeans niet verdraagt niet maar er bestaat zoiets als post partum broeken.
Die zijn dus niet voor om een bolle buik maar knellen ook niet. Kan me wel voorstellen dat zoiets lekker zit.
Ik weet niet of je in plus size past maar de broeken van mango violetta zijn vaak echt zo super zacht. Heel comfortabel. Volgens mij kun je daar terecht vanaf een maat 42.
Andere! Maar misschien was het een vorige collectie…
Ik zoek een mooie zwarte broek met een elastieken band en van een flatterende stretchy stof zoals ribstof. Mogen echt hele wijde pijpen zijn, maar liefst wel high waist en een beetje strakker bij mijn kont. En de volle lengte, niet tot aan de enkels ofzo! Lijkt me echt iets voor Weekday of Monki maar ik zie niet meteen iets dat me aanspreekt.
Ik heb geen directe tips, maar misschien kan je via de website van Bartimeus zoeken?
Edit: ik zie daar dit bijvoorbeeld Groot fan van de kleurrijke en uitdagende speelblokken - Bartimeus
geen rib, maar wel mijn favo van een goedkoper merk
Iemand enig idee welk merk dit is?
Is een vintage tas van overleden oma en nergens een logo te bekennen.
Ik zoek een rokje
Oooh, en ik zoek eigenlijk meteen ook een zwart minirokje, ook liefst a-lijn of beetje bodycon ofzo. Dit gaat vast makkelijker om in een comfy stof te vinden. Ik heb wel vrij lange benen waardoor minirokjes vaak veel te kort zijn bij me.
Xenos
Hema
Gezellige reactie
Dit is misschien iets voor je?