Denk ik dan te simpel als ik denk aan een Ikea-tas? Die heb je tegenwoordig ook met een rits.
Ikea heeft trouwens wel meer tassen die geschikt zouden kunnen zijn:
Denk ik dan te simpel als ik denk aan een Ikea-tas? Die heb je tegenwoordig ook met een rits.
Ikea heeft trouwens wel meer tassen die geschikt zouden kunnen zijn:
Omg haha sorry @flalamingo.
Begreep al niet waarom het lastig zou zijn, maar dit verklaard een hoop
Ik ben op zoek naar een lunchbox ideaal om mee te nemen naar de bouw. Dus het liefst in een tasje met meerdere vakken en koelelement of juist wat eten warm kan houden etc. Iemand tips voor een kwalitatief goed ding?
Ik zag dat ze bij de IKEA een geïsoleerde lunchbox verkopen. Misschien is dat wat?
*Oh en ook een lunchtas zie ik nu! FÖRSKAFFA en FRAMTUNG heten ze.
Misschien is een tiffin wat.
Edit: Stanley Classic Lunch Box 9.4 L | bol.com
dit merk is misschien ook wel een optie.
Oh die laatste is wel heel stoer inderdaad haha!
Ik heb hier dus een man die weleens met het broodtrommeltje met Frozen erop van zijn dochter de deur uit gaat, dus dacht daar moet ik toch eens verandering in brengen😅
Dank voor het meedenken, ook @Memento_mori!
Oké ik zoek ook weer iets
Het is een zwart/roze geblokte jas. Een coat achtige jas met ceintuur. Tot ongeveer de knieeen.
Ik zag er iemand gister mee lopen, zoooo leuk!!
Yess dank! Dat is hem!!
Ik ben lekker aan het spammen in dit topic haha sorry, maar heeft iemand toevallig thuis nog de Antonius lade verdelers van Ikea liggen en gebruikt ze niet? Ze zijn helaas niet meer te koop. Het liefst meerdere, ik heb zo’n Helmer kastje gekocht om mijn make-up in te bewaren en die bakken passen er perfect in. Ik weet dat er andere alternatieven zijn, maar ik probeer het toch even zo.
Ik heb er 2, als je interesse hebt moet je maar een DM sturen!
Ik heb al een aantal avonden gezocht haha, maar ik zoek een echt warme jas…
Ik had voorheen altijd een “mantels”, vorig jaar heb ik zo’n gevoerde America today jas gekocht (die rits is alweer stuk…) maar die is ook niet echt warm.
Wat is nou een echt super lekkere warme jas ?
Liefst knielengte oid (en ik ben 1.65).
Maar er zijn ZOVEEL gewatteerde jassen, kan er wel 70 bestellen geloof ik. Maar ik heb er eerder 4 besteld en dan valt de dikte me zo tegen… en, ik heb gewoon echt geen tijd om naar een stad te gaan en te gaan shoppen
Budget: ergens onder de 200€.
Wie heeft de perfecte jas hangen en zegt: ja hier krijg je een spontane hitte aanval van, zelfs bij 0 gr
Dit klinkt wel als wat ik zoek ja , ik kan bij 20gr (binnen) nog met een kruikje zitten
. Altijd koud haha
Ik ga eens kijken bij dat merk!
Ik zie ook Ragwear veel voorbij komen in m’n Google zoektocht…
Ik heb een tweedehands jas van Elvine voor als het echt heel koud en nat is! Hij is inderdaad heel warm, misschien is het ook een optie voor jou om op Vinted te kijken?
Ze vallen wel erg klein vind ik, ik draag meestal XS van jassen en deze is een M en zou ik echt niet kleiner willen.
Oh wat gek, ik heb er twee gepast en die vond ik allebei erg krap vallen! Misschien dat het inderdaad per model verschilt dan.
Dit waren allebei jassen met zo’n parka-achtige buitenkant van een soort gecoate stof.
Ik draag Ragwear als het vriest. Heerlijk warm!
Deze vd Blokker lijkt een beetje?
Edit;
Lees nu pas dat je de set bedoelt. Kun je dat glazen ding (deksel/ stolp?) niet ergens los kopen?
Denk dat het deze was van de Zara home.
Misschien kan je wat met de artikel code?
https://www.zara.com/nl/nl/taartschaal-van-glas-en-hout-p42290220.html
Oh ja zie het nu! Had vooral op de de bovenkant gelet.