Ik zag deze laarzen op de site van H&M. Het gaat hier om de jurk en ik kan nergens de laarzen vinden helaas.
Weet iemand of deze van H&M zijn en zo niet, waarvan wel?
3D printen misschien?
Zelf maken met duct tape
Ja kan, of alleen de tape, 2 stoken naast elkaar in de vorm van de glijbaan, en dan nog een strook ondersteboven er tegenaan. Zo blijven de auto’s niet plakken
Late reactie maar die zijn van de H&M! Artikelnummer 1092109001 (wel uitverkocht)
Dankjewel! Ik heb nu in ieder geval een e-mail alert aangezet, hopelijk komen ze nog terug.
Dankjewel!!
edit: euwwww iets boven mijn budget a 666 euro!!
Van We Wore What!
Dankje! Helaas al zo oud dat ie nergens meer te koop is haha
Misschien op Vinted?
Catwalk Junkie heeft een soortgelijke even zoeken op moon en beige
Ik heb dit bij Primark gezien, op de pyjama afdeling.
Edit: net ook bij Hema gezien.
Ik zoek een schoudertas voor mannen waar een A3-formaat in past. Budget ± €50. Blijkt moeilijker te zijn dan ik dacht. Iemand tips?
Deze 2 voldoen volgens mij aan de afmetingen toch?
Kijk wat ik op Zalando ontdekt heb! Spiral Bags-TRIBECA UNISEX - Rugzak - black https://www.zalando.nl/spiral-bags-tribeca-unisex-rugzak-black-bh754o02l-q11.html
Kijk wat ik op Zalando ontdekt heb! Even&Odd-Rugzak - black https://www.zalando.nl/evenandodd-rugzak-black-ev451q03i-q11.html
Ik heb er vorige week een bij zeeman gekocht, die was 18 euro, en hij is superzacht!
Was wel in België, maar ik ga ervan uit dat ze hem in Nederland ook hebben
@FrozenFlame inderdaad! Maar toch bedankt om te kijken
Ik heb het specifiek nodig als cadeautje voor een vriend. Hij is beroepsgids en leidt groepen rond, en werkt met meerdere A3-kaarten die hij onderweg gemakkelijk in- en uit moet kunnen halen (bij elke locatie een andere kaart, zijn er zo een 10 à 15-tal). Hij wil eigenlijk kunnen stoppen en meteen de juiste kaart uithalen, zonder telkens een rugzak van zijn schouder te moeten halen, rits te moeten openen, en dan nog de kaart uithalen en vervolgens weer hetzelfde om de kaart weg te steken en 5 minuten later op een andere locatie opnieuw voor de volgende kaart. De kaarten zelf zijn regenbestendig dus de tas hoeft niet per se helemaal dicht te kunnen. Hij moet er zo’n twee uur mee rondlopen telkens, dus vandaar dat het wel handig is dat het een hengsel heeft. Heb je een voorbeeldje van wat je bedoelt met een documententas met hengsel? Ik begrijp niet direct wat je exact wil zeggen.