Bij mn ouders hebben we deze, alleen dat is wel een glas geen mok trouwens hmm
Damn deze prijs haha maar dit zou 600ml zijn zelfs:
Ik ben naar precies hetzelfde op zoek! Ik had er een, maar die kreeg de peuter in zijn handen en gooide die op de grond .
De theemokken van hk living
ik baal zo, zag gister iemand lopen met zon quilted jas, grijs en leek velvet, maar heb niet gevraagd waar haar jas vandaan kwam. Zoek het hele internet af maar weet iemand waar ik een quilted velvet jack kan kopen?
Ik zoek zo’n soort top/blouse in het zwart of wit mét dus een sweetheart neckline die NIET cropped is, alles is tegenwoordig cropped!
Hollister en Abercrombie hebben veel van dit soort stijlen, misschien daar? Hollister is wel vaak cropped helaas
Ik zoek een tas die aan een aantal voorwaarden moet voldoen en zal ik ook even een paar voorbeeld geven van wat ik wel en niet wil/mooi vind. Kleur maakt me niet heel veel uit, moet het wel mooi vinden natuurlijk maar hoeft niet per se zwart of cognac te zijn. Er is niet echt een budget, maar als het onder de 1000 euro kan blijven zou ik wel blij zijn
Voorwaarden
- de tas moet van leer zijn en het liefst met gouden hardware
- de tas moet van goede kwaliteit zijn en jaren en jaren meegaan (bij semi-dagelijks gebruik)
- ik moet de tas over één schouder kunnen dragen, maar ook cross-body (want ik moet ermee fietsen)
- er moet een lunchbox in passen (22x19 cm, 8 cm hoog) en een chilly’s fles en dan ook nog wat andere zooi (o.a. ipad, telefoon, sleutels)
Voorbeelden
Ik vind een van de tassen van KAAI heel mooi (zie hieronder), en die heeft aparte vakken voor oa een waterfles, maar deze tas kan ik niet cross-body dragen en ik heb echt geen fucking zin om op de fiets die hengsels de hele tijd terug over mn schouder te sjorren. Hun mini heeft wel een schouderhengsel maar die is dan weer veel te klein
Onderstaande tas van wandler vind ik echt prachtig en kan ook cross-body gedragen worden, maar ik ben bang dat het design niet goed past bij mijn eisen voor mn lunchbox en waterfles, dwz, ik ben bang dat de vorm van de tas helemaal uitgedeukt raakt omdat het leer om mn lunchbox en waterfles (en andere spullen) gaat spannen
De puzzle bag van loewe vind ik echt prachtig (wel een tikkeltje duurder dan wat ik het liefst uit zou geven maar ok), maar is bijna niet te vinden in gouden hardware, en wat ik ook top vind is dat ie mooi om je lichaam lijkt te vallen als je 'm cross body draagt, ik denk misschien door de iets bredere strap? Denk dat deze tas veel mooier cross-body draagt dan de tas van wandler hierboven. Ik denk dat de vorm van de tas ook goed past bij mn lunchbox en waterfles eisen MAAR ik denk dat ie te klein is
Dit was mijn presentatie
edit: toch niet, ik zal ook nog even laten zien wat ik niet wil, namelijk zo’n vrij saaie standaard shopper-achtige tas (zie hieronder). Wel mooi verder, maar niet echt mijn ding
Misschien heeft Cuyana iets voor je? Zitten alleen niet in Nederland, dus is wel een gok met internationaal bestellen…
Maar is goede kwaliteit over het algemeen (heb er kleding van).
Ik heb eens bij Monsak een tas laten maken. Ben er heel blij mee, al jaren. Misschien is zoiets mogelijk, op maat gemaakt voor jouw wensen?
Misschien Smaak Amsterdam?
Zoiets bijvoorbeeld - deze kan zowel als schouder en crossbody.
Of deze
Ik ben fan van tassen van smaak! Ik vind deze prachtig
Ik zoek van die kanten/gehaakte shirtjes, mouwloos of met korte mouwen, met een hoog kraagje en in felle kleuren.
Wees gerust, het is voor de carnaval. Wat voor winkel of webshop heeft dat? Wil liever niet bij Shein bestellen.
Zoiets dus in felle kleuren.
Dit was een paar jaar terug wel populair dus misschien loont het om op Vinted te kijken
Nu wel erg benieuwd wat je idee is voor carnaval
Haha is gewoon voor onder een (hele mooie) jas.
Misschien bonprix of boohoo?
Ik zoek een dagelijkse oogcreme met SPF 30/50 zonder parfum e.d. (zo neutraal mogelijk) Iemand een idee?
Ik zoek mooie chunky zwarte loafers in leder, zonder tassles.