Het 'help ik zoek'-topic

Vagabond en samsoe&samsoe hebben volgens mij zoiets.

Zag deze bij stories, maar niet veel maten meer over:

1 like

Wat een goede vraag! Want mijn crème met spf van Paula’s Choice voor het gezicht kan ik echt niet onder mijn ogen gebruiken.

1 like

Miista en Vagabond hebben die sowieso. Ik zag zulke bij de Bijenkorf.

1 like

Ik kwam toevallig dit filmpje net tegen op TikTok!

https://vm.tiktok.com/ZMYRk4sYC/

Een minerale spf schijnt dus niet te prikken wanneer je deze rond je ogen aanbrengt.

Bijvoorbeeld deze. Heb ‘m voor mezelf al opgeslagen voor als mijn huidige spf op is.

https://www.kiehls.nl/gezicht/categorie/zonbescherming/ultra-light-daily-uv-defense-mineral-sunscreen---zonnebrandcreme-voor-het-gezicht-met-spf50/KHL111.html?gclid=Cj0KCQiA_bieBhDSARIsADU4zLevLrBcbznmuwMxeDlk2hw2CKzy8QzbgShXJOfsuz9C5kzXoCrDIxkaApgOEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Paula’s Choice heeft er ook een aantal maar doe gaan maar tot spf 30 en ik wil wel graag spf 50 smeren.

2 likes

Oh nee dat wist ik niet, dank je wel!

1 like

Interessant! En dank voor de tip @ZusjevanJoost ! Ik vind Paula’s Choice een beetje tricky ik heb ooit een creme geprobeerd en mijn huid had een verschrikkelijke reactie dat ik zelfs de dokter moest bellen haha

Ik ben op zoek naar een trui die ik bij iemand zag. Het was zo’n trui met een halve rits die je nu veel ziet. Maar dan met meerdere kleuren. Zoiets maar dan met hardere kleuren

Lijkt er wel op maar dan zonder de banden onderaan en bij de hals. Urban outfitters had ik nog niet aan gedacht om te kijken, bedankt!

Weet iemand waar ik een vergelijkbare sweater kan kopen? :blush:

En een vergelijkbare veer of blad voor aan de muur? Deze is te koop bij Wall art, maar ik wil graag een versie die breder is dan 24 cm😅
wanddeko-holz-mahagoni-furnier-feder-01

Ik zoek een tas van de samenwerking met Pauline Wingelaar met Kruidvat
Ik ben in een aantal filialen geweest maar helaas overal mis gegrepen

Gaat om deze tas
Toevallig iemand met een Kruidvat in de buurt die deze voor me zou willen halen? Het liefst 2 want m’n zusje zoekt ‘m ook. Ik vergoed natuurlijk alles!
Hij staat op Vinted/Marktplaats voor >€40 maar dat vind ik echt bizar en dat gun ik zo iemand ook niet😵‍💫

2 likes

40 euro, wat zijn dit voor debiele bedragen?! Ik ben straks in de stad dus ga voor je kijken!

4 likes

Ik zoek een tote bag /shopper(idealiter met rits) die je ook als cross body tas kan gebruiken.
Beetje zoiets;

Maar dit is niet helemaal mijn stijl en vrij duur voor een polyester tas (100e)

4 likes

Kipling heeft heel veel van dat soort tassen met rits, hengsels en een losse schouderband, maar dan zit je ook wel in die prijsklasse ongeveer.
Er staan er ook veel op Vinted, en zowel de ritsen als de tassen zelf slijten bijna niet en zien er na jaren intensief gebruik nog als bijna nieuw uit (in mijn ervaring)

3 likes

Thanks, ik ga even kijken!

Ik weet de huidige collecties niet, maar H&M, Arket, Uniqlo, Ikea? Vaak hebben de mannencollecties meer dit soort praktischere tassen dan de vrouwencollecties. Rains heeft ook zoeen geloof ik.

2 likes

Ik ben op zoek naar Villa Volance verduisterende gordijnen, grijs, maat 275-260
Zijn per stuk verpakt. Wie o wie weet waar ik die kan kopen of heeft iemand misschien 2 liggen die ik kan overnemen?

4 likes

Ik dacht dat dit een merk van Kruidvat is? Als ik google zie ik dat ze daar ook wel eens in de aanbieding zijn, maar dan moet je natuurlijk net geluk hebben

3 likes

Ik zou kijken bij een Prijsmepper, dat verkoopt veel oude collecties van Kruidvat.

2 likes

Hier is dat niet in de buurt :cry:

2 likes