Het 'help ik zoek'-topic

Hij stond er niet op toen het opzocht maar wel heel erg bedankt!!

2 likes

Ik heb goede ervaringen met de Samsung klantenservice! Kon een afspraak maken om ze op te laten halen en brengen.

2 likes

Weet niet of dit mag, maar ik heb deze en wil ‘m wel verkopen. Is 1x gedragen. Maat M/L.

Mocht ze hem te groot vinden wil ik hem heel graag!

1 like

OK, als zij ‘m niet wil dan is hij voor jou! Stuur me anders even een privé bericht!

2 likes

Omg graag! Wat is je vraagprijs? Kan het ook via vinted?

1 like

Ja hoor, moet ik alleen even kijken hoe ik zorg dat niet iemand anders hem koopt. Volgens mij kan ik ‘m dan direct reserveren als je je vinted naam even stuurt in een privebericht! Ik wil er gewoon de nieuwprijs voor gezien ik ‘m maar 1x heb gedragen.

1 like

Mocht iemand de Travis scott schoenen hebben kunnen bemachtigen en niet passen in maat 38. Holla at me. Als je hem niet voor 3x de prijs verkoopt dan :grimacing:

3 likes

Ik heb hulp nodig voor het vinden van mijn lievelingschocopasta!! Mijn eigen Albert Heijn is gestopt deze te verkopen en ik weet niet meer hoe het merk heet :smiling_face_with_tear: mijn appie verkocht m altijd apart uitgestald bij de croissants, het was een bijzondere glazen pot met gouden deksel. Chocolade of hazelnotenpasta MET stukjes noot erin. Heeft iemand enig idee?? Help a girl out pls

1 like

1 van deze misschien? Enige die ik kon vinden met een gouden deksel

1 like

Nee die had ik ook al gevonden maar zijn het niet helaas!

2 likes

Nocciolata? Die heeft ook een gouden dop

1 like

Nee helaas :pensive: ga wel een beetje twijfelen aan de gouden deksel nu… ik denk dat t een verloren strijd is helaas. RIP lekkerste chocopasta ever

1 like

Of van KoRo?

1 like

Kun je hem niet vinden in de AH app? Bij je “eerder gekochte” artikelen?

1 like

Oh misschien op digitale bonnetjes! Wordt wel een naald in een hooiberg Maargoed goeie tip!

Edit: omg jaaaa heb de bonnetjes van dec tm oktober teruggekeken en heb m gevonden :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

21 likes

Mijn schoonmoeder is bijna jarig en ik heb echt geen tijd om naar de winkels te gaan dus ik wil even een mooie hamamdoek bestellen. Wat zijn fijne vooral zachte doeken?

Weet iemand waar deze groene bomber van is?

3 likes

Denk niet dat het deze is, maar lijkt er wel veel op

1 like

Weet iemand heel toevallig van welk nummer dit deuntje komt?

Insta linkje

2 likes