Het 'help ik zoek'-topic

Ik vind het ook moeilijk want ik heb (ook tweedehands dus kon niet op voorhand passen) ooit een blouse gekocht in ‘mijn maat’ (rekening houdend met Franse maatvoering) en die was goed, eerder ietsje te groot maar niet te klein. En later een blouse net iets ander model maar dezelfde maat, die was veel te klein.

Oeps moest op @LaPetiteRobeNoire

1 like

Ik zag bij iemand een tas, rechthoekig van zo’n 8 bij 25 cm (grove schatting) dus heel smal maar wel lang. Zwart soepelvallend leer (?) en met metalen haken aan een schouderband werd het schuin op de rug gedragen. Iemand enig idee bij welk merk ik moet zijn?

Kan @tuula niet zoiets maken?

Ik kreeg dit merk toevallig als Facebookadvertentie, was het zoiets? Telefoontasje Dames | Philou | portemonnee | Crossbody | Vegan - Vilix The Label

1 like

Ik snap de associatie maar het was juist in de breedte en wel nog veel langer! Zeker twee grote telefoons lang zegmaar

1 like

Ik kom er met Google niet uit. Ik zoek een soort speelgoed tol die een hulpstuk/sleutel heeft waarmee je de tol ‘lanceert’. Een tweejarige kon het, dus het is vrij simpel. Iemand een idee wat voor tol dat is?

Bedoel je een diabolo?

svoora tol met handvat ufo | ilovespeelgoed.nl zoiets?

Nee, echt een tol. Ongeveer 10 cm groot ofzo

1 like

Haha dit is de verantwoorde versie. Die ik bedoel ik plastic en niet met een touwtje.

Een bromtol?

1 like

Een trektol?

151162765

6 likes

Stapel tol?

2 likes

Beyblade (achtig) misschien? Haha denk dat je nu misschien wel genoeg input hebt in ieder geval

3 likes

Jaaaaaaa deze zocht ik!
Iedereen super bedankt voor het meedenken haha

3 likes

Ik zoek deze teddy bomber jack van de Zara. Ik kan hem niet online vinden, meisje op instagram reageert niet en op vinted staat er eentje met een dure prijskaartje🥹 wie o wieee kan me helpen
Als ik het artikel nummer weet is al genoeg btw

2 likes

Ik ben op zoek naar een oplaadcase voor de Samsung Galaxy Buds+ (kleur maakt niet uit)

De oordopjes doen het nog alleen de case niet meer waardoor ik ze niet kan opladen. Long shot maar heeft iemand er misschien nog eentje liggen die ik kan overkopen? Op marktplaats vind ik alleen volledige sets.

1 like

Heb je een Samsung winkel in de buurt? Misschien heb je nog garantie en kunnen ze het vervangen. En anders kun je daar een losse case krijgen. Volgens mij zijn de buds en de case aan elkaar gekoppeld dus heb je niet meer alle functionaliteit van de case.

Maar je kunt op Amazon ook een neppe case kopen voor 30 euro.

1 like

dank je, ik ga eens kijken!

1 like

Ik heb zelf deze vd week gekocht:

3 likes