Het 'help ik zoek'-topic

Iemand een idee waar dit shirtje vandaan komt? Heb image search geprobeerd maar ik vind hem niet

2 likes

Dit is oude collectie van het Berlijnse merk Edited

1 like

Ik zoek een diadeem waarbij aan het einde elastiek zit om de pootjes bij elkaar te houden. Ik heb op internet gezocht, maar kan het niet vinden. Iemand een idee welke zoektermen ik kan gebruiken?
Plaatje ter verduidelijking
afbeelding

Ik heb deze laatst gekocht. https://www.etos.nl/producten/zenner-diadeem-zijkam-zwart-120237475.html?gclid=CjwKCAjwx_eiBhBGEiwA15gLN-V0LN-DvgNeKqAxb1ObxBCBMRBWwQ_0bfhAVR3OQFLt8kcrZaJVoRoCnoQQAvD_BwE

Maar geen idee op welke term je ze verder zou kunnen vinden.

1 like

Ja die zag ik laatst ook! Maar zie je niet heel erg die kammetjes in je haar zitten? Dit effect zeg maar:

Ik vind het meevallen. Maar ik gebruik hem vooral als ik snel even mijn haar uit mn gezicht wil hebben met sporten.

2 likes

Zo’n jumpsuit met rits maar dan voor een leukere prijs?:grimacing:

https://www.freepeople.com/uk/shop/jayde-flare-jumpsuit/?category=SEARCHRESULTS&color=001&searchparams=q%3Djayde&type=REGULAR&quantity=1

3 likes

Moet hij zwart zijn?
Anders stradivarius

https://www.stradivarius.com/nl/denim-jumpsuit-l02351219?colorId=702

1 like

Ik ben op zoek naar onderstaande organizers voor in m’n koffer. Liefst ook in zwart. Iemand een idee?

Screenshot uit een Youtube video:

2 likes

Deze kan je overal kopen. Amazon, bol zelfs Hema heeft ze (gehad?). Bij de Hema niet in het zwart alleen. Maar echt bij veel winkels.

1 like

Action heeft ze ook nu

2 likes

Oh! :sweat_smile: Hoe heten die dingen? Ik ben ze echt nooit tegengekomen in de winkels…

Packing cubes

2 likes

Packing cubes inderdaad. Sostrene grene heeft ze momenteel ook en ik heb ze zelf van de Xenos (al jaren geleden gekocht). Ik vond het zelf fijn dat je ze daar los kon kopen ipv in een set zodat je zelf de mate kunt kiezen.
Ik gebruik ze echt supervaak (ga best wel regelmatig weg, ook voor nachtjes bij bv mijn ouders of vrienden en gebruik ze dan altijd, naast in grotere koffers en reistassen)

2 likes

Ik vind ze super fijn! Hier thuis hebben we ook sets van de Decathlon en de anwb winkel

1 like

Ik had fijne van de Wibra, maar geen idee waar ze gebleven zijn. Hopen dat ze ze nog steeds verkopen

2 likes

Bedankt allemaal!

Ik ben gisteren gelijk op Amazon gaan kijken en heb nu een set besteld met meerdere formaten. Voor mij is het de eerste keer dat ik ‘packing cubes’ ga gebruiken, hopelijk ben ik net zo enthousiast :blush: En misschien heb ik onder een steen geleefd, maar ik heb er nooit eerder over gehoord of ze ergens gezien!

4 likes

Weet iemand waar deze trui van is?
IMG_8913

afbeelding

6 likes

Yes! Eeuwig dank :grinning:

1 like

Ik ben verliefd op 2 jurken van asos en wil ze graag hebben voor een bruiloft. Maar ik vind het te duur voor eenmalig. Nu heb ik een fashioncheque gekregen maar deze accepteren ze weer niet op asos :frowning: Heeft iemand ergens soortgelijke jurken gezien? Dan kan ik het hopelijk ergens anders kopen met mijn fashioncheque.

1 like