Het 'help ik zoek'-topic

Ik zie soortgelijke oorbellen op zoekfunctie: witte oorbellen.

1 like

Omg zo voordehandliggend ook, thanks :joy: ik denk vaak veel te moeilijk. Hopelijk kan ik via dit het materiaal achterhalen en ook andere kleuren vinden

Edit: denk dat het “ivoor” is

Dit soort oorbellen hangen nu ook bij de Hema en het Kruidvat. Beetje schelpachtig maar ook van dat harde kunststof

Oehh love it, ga ik daar deze week ff langs, dankje!!

2 likes

Weet niet of je inmiddels al geslaagd bent maar kwam dit tegen

1 like

Ohhhh ik kan hem zelf niet vinden op de site :frowning: Is het wel een betrouwbare site? Ziet er shady uit haha

1 like

Heb geen idee, ik ken het niet, weet ook niet hoe je er achter kunt komen maar dacht stuur het toch even door

1 like

Heb even gegoogled en vluchtig gelezen maar denk dat het inderdaad niet betrouwbaar is, sorry! Blij gemaakt met een dooie mus :see_no_evil:

1 like

haha ik las het ook inderdaad. Maar lief dat je eraan denkt! :blush:

1 like

Ik zoek deze tas. Komt me heel bekend voor maar kom niet op het merk. Google levert niets op.

Via Google :wink:

1 like

Mijn google is stuk ofzo🙂 ik kreeg alleen aliexpress linkjes, maar dankje!!

1 like

Wat een leuke tas :heart_eyes: hij laat mij wel denken aan

2 likes

Ik zag vandaag een vrouw met een lange gele jurk met lange mouwen. Er zat wat paars door de jurk en wit kant, ik denk dat de jurk wat duurder is.

Ik zoek me al suf op google maar kan niks vinden🥹

1 like

Ik ben op zoek naar leuk/grappig inpakpapier (met kikkers/wasberen/opossums/katten of bijvoorbeeld met rappers) en uiteraard zo spoedig mogelijk geleverd want ik ben een slechte planner. Iemand tips voor leuke stationery webshops?

www.studioschatkist.nl

2 likes
4 likes

Haha die heb ik al in mijn verzameling :sunglasses:

1 like

meerdere soorten hier en voor 23.59 besteld morgen in huis

2 likes

Misschien had ik iets duidelijker moeten zijn, ik zoek echt een soort van kleine ondernemers die hun eigen prints verkopen als inpakpapier bijvoorbeeld. Dit soort dingen had ik zelf ook gevonden maar niet helemaal wat ik zoek helaas :sweat_smile:

Maar ben inmiddels voor House of Products inpakpapier gegaan (want bang dat het anders te laat is). Thanks voor het meekijken iig!

1 like