Ik zie soortgelijke oorbellen op zoekfunctie: witte oorbellen.
Omg zo voordehandliggend ook, thanks ik denk vaak veel te moeilijk. Hopelijk kan ik via dit het materiaal achterhalen en ook andere kleuren vinden
Edit: denk dat het “ivoor” is
Dit soort oorbellen hangen nu ook bij de Hema en het Kruidvat. Beetje schelpachtig maar ook van dat harde kunststof
Oehh love it, ga ik daar deze week ff langs, dankje!!
Ohhhh ik kan hem zelf niet vinden op de site Is het wel een betrouwbare site? Ziet er shady uit haha
Heb geen idee, ik ken het niet, weet ook niet hoe je er achter kunt komen maar dacht stuur het toch even door
Heb even gegoogled en vluchtig gelezen maar denk dat het inderdaad niet betrouwbaar is, sorry! Blij gemaakt met een dooie mus
haha ik las het ook inderdaad. Maar lief dat je eraan denkt!
Via Google
Mijn google is stuk ofzo🙂 ik kreeg alleen aliexpress linkjes, maar dankje!!
Ik zag vandaag een vrouw met een lange gele jurk met lange mouwen. Er zat wat paars door de jurk en wit kant, ik denk dat de jurk wat duurder is.
Ik zoek me al suf op google maar kan niks vinden🥹
Ik ben op zoek naar leuk/grappig inpakpapier (met kikkers/wasberen/opossums/katten of bijvoorbeeld met rappers) en uiteraard zo spoedig mogelijk geleverd want ik ben een slechte planner. Iemand tips voor leuke stationery webshops?
www.studioschatkist.nl
Haha die heb ik al in mijn verzameling
meerdere soorten hier en voor 23.59 besteld morgen in huis
Misschien had ik iets duidelijker moeten zijn, ik zoek echt een soort van kleine ondernemers die hun eigen prints verkopen als inpakpapier bijvoorbeeld. Dit soort dingen had ik zelf ook gevonden maar niet helemaal wat ik zoek helaas
Maar ben inmiddels voor House of Products inpakpapier gegaan (want bang dat het anders te laat is). Thanks voor het meekijken iig!