Het 'help ik zoek'-topic

Geen tip, maar waarom eenmalig? Naast andere feestelijke gelegenheden is dit toch ook hartstikke leuk om op een gewone zonnige dag te dragen? Je kan het altijd down dressen met sandaaltjes of sneakers. Mss evt denim jasje erbij.

9 likes

Daar heb je helemaal gelijk in haha. Is ook leuk voor andere gelegenheden. De groene is helaas al langer uitverkocht :frowning:

Heb je al op Vinted gekeken met deze merken van ASOS? Mijn ervaring is dat daar een enorme hoeveelheid “bruiloftsjurken” opstaan, omdat iedereen dit nieuw koopt voor eenmalig. Je kunt dan specifiek zoeken op de merken bijvoorbeeld, of specificeren qua kleur en materiaal bijv.

Niet een fashioncheque tip, wel een financiele :smile:

6 likes

Ik had al gezocht maar niks kunnen vinden helaas. De jurken zijn nu ook echt een tiktok hype waardoor ze zo snel uitverkopen. Mogelijk kan ik het nog een keer proberen met andere termen.

Aah ja, dat verklaart een hoop. Ik zocht toen ook voor een bruiloft en met “asos design” was ik echt verbijsterd hoeveel er op stond. En dan vooral de aanfoto’s die allemaal overduidelijk op een bruiloft waren vond ik heel grappig!

4 likes

Hier ook geen fashioncheque tip @Pepernoot maar wel een Vinted tip. Je zou de jurk ook nieuw kunnen kopen en daarna verkopen op Vinted. Als ze als warme broodjes over de toonbank gaan vanwege de TikTok trend, dan ben je m waarsch zo weer kwijt voor een goede prijs.

Maar ja. Allemaal ongevraagd advies, want je vraagt om vergelijkbare jurken bij andere winkels :sweat_smile: sorry

2 likes

Helaas zijn beide jurken al uitverkocht dus dat gaat helaas niet lukken :frowning: ben vinted aan het afspeuren maar ook daar zie ik ze niet ugh.

2 likes

Ik zoek dit soort oorbellen maar heb echt geen idee met welke zoekterm ik zulke oorbellen als resultaat krijg. Ik kom zelf niet verder dan hangers en heb ook al “hangers schelp” enzo gezocht omdat ik het materiaal vind ogen alsof t van een schelp is gemaakt maar dat brengt mij niks verder. Iemand enig idee waar ik op moet zoeken? :joy:

2 likes

Ik zie soortgelijke oorbellen op zoekfunctie: witte oorbellen.

1 like

Omg zo voordehandliggend ook, thanks :joy: ik denk vaak veel te moeilijk. Hopelijk kan ik via dit het materiaal achterhalen en ook andere kleuren vinden

Edit: denk dat het “ivoor” is

Dit soort oorbellen hangen nu ook bij de Hema en het Kruidvat. Beetje schelpachtig maar ook van dat harde kunststof

Oehh love it, ga ik daar deze week ff langs, dankje!!

2 likes

Weet niet of je inmiddels al geslaagd bent maar kwam dit tegen

1 like

Ohhhh ik kan hem zelf niet vinden op de site :frowning: Is het wel een betrouwbare site? Ziet er shady uit haha

1 like

Heb geen idee, ik ken het niet, weet ook niet hoe je er achter kunt komen maar dacht stuur het toch even door

1 like

Heb even gegoogled en vluchtig gelezen maar denk dat het inderdaad niet betrouwbaar is, sorry! Blij gemaakt met een dooie mus :see_no_evil:

1 like

haha ik las het ook inderdaad. Maar lief dat je eraan denkt! :blush:

1 like

Ik zoek deze tas. Komt me heel bekend voor maar kom niet op het merk. Google levert niets op.

Via Google :wink:

1 like

Mijn google is stuk ofzo🙂 ik kreeg alleen aliexpress linkjes, maar dankje!!

1 like