Jaaa ik vond dit ook een leuke film! Wel cliché maar zeker vermakelijk
Jongens! Ook in Zoetermeer dus heel snel overal denk ik.
Edit: er waren 4 schappen met kaarsen, dit was echt herfst.
Oh neee en ik heb al zoveel kaarsen… als een gek alles opbranden dan maar zodat ik snel een excuus heb om nieuwe te kopen
Nee joh! Kaarsen kan je verzamelen.
That’s what she said
(Sorry)
Links is van @Clancy.
Achter is het bordje dat ze waren vergeten in te pakken.
En nu ga ik dit seizoen niet meer naar TK.
Ik kan het niet genoeg liken!!!
Naar aanleiding van jouw bericht de appel kaneel kaars gekocht, straks maar aansteken! Ik vond het glas van de appel crumble te lelijk haha, dus deze is wel beter!
Oehh wat is het recept?
Ik heb net een appel crumble gemaakt met een beetje gember er door voor smaakvariatie
Mn man vindt het niet te vreten, die vind dat appel kaneel niet voor niks een klassieke combo is
Ik vind het wel lastig een lekkere chai latte te maken. Het smaakt niet echt sterk. Ga nu weer een maken, met nog minder melk dan maar.
Voor de gene die chai tea lattes willen, deze is echt super lekker! En die van Dolce Gusto ook, maar dan moet je ook zo een apparaat hebben.
Ik zit helemaal in Gilmore Girls at the moment. Als het kon zou je toch meteen je tas pakken om in Srars Hollow te gaan wonen
Ah heb er een beetje vanillesiroop bij gedaan en dat is echt lekker
Mijn dag vandaag! Starbucks voor een PSL, Diagon Alley bij LEGO gehaald, daarna naar Aroma Plaza voor Yankee Candle kaarsen en thuis nog zelf PSL gemaakt. Top dagje!
Haha daar heb ik het ook van!
Waar komt je pompoen vandaan😍