Oh, de man op de ava heet Niek (was een deelnemer van de bachelorette)
———————-
OT: Ik heb net dé apple crumble kaarsen gekocht. Vanavond avondje alleen thuis dus lekkere snacks, kaarsjes aan, thee en herfstige films/series kijken it is. Was gisteren begonnen aan charmed maar het pakte me helaas nog niet zo…
Is dat van de boeken? Staat dit op Netflix of iets?
Geen idee. Ik vind Charmed afgrijselijk. Sorry😂 Die special effects zijn té slecht & ik kan de mannen slecht uit elkaar houden want ze lijken allemaal op elkaar.
Herfst snacktip:
Gekregen van m’n ouders die het bij een landwinkel hier in de buurt gekocht hebben, maar zie op internet dat ze het ook bij andere landwinkels verkopen. Het smaakt alsof je een stukje appeltaart neemt, omhult met witte chocolade
Ooo jaaa die verkoopt onze groente boer ook!! In allemaal verschillende soorten ook. Echt zo lekker
Hier ook binnen in agave groen, past perfect bij onze bank!
Wat ik graag doe in de herfst is lange thriftstore hauls kijken op Youtube met een beker warme chocolademelk, vooral als er ook wat meer herfst/winterachtige items tussen zitten.
Voor de mensen die van plan waren die leuke slinger te maken die @anon42392789 had gepost: deze pompom makers lagen bij de zeeman voor 0,79 euro!
Ik heb van de week kaarsen van airwick gekocht (APPLE CRUMBLE <3) en gister ook nog een pumpkin spice kaars bij TK Maxx. Gister al lekker aangehad ook, rook heeeeerlijk. Nu ook echt zin om een appeltaart te bakken! Sowieso aankomende week ga ik een pompoen stoofpotje maken en stoofpeertjes yummm
wait!? een Pumpkin spice kaars bij tk maxx welk merk
?
Ik ben nog steeds op zoek naar die van Dw Home :")
Wat is je recept?
Ik koop al jaren die appel kaneel kaars van Airwick bij de Action, dus toen ik hier las over apple crumble snelde ik naar de Action, want die geur klonk me als muziek in de oren. Maar ik ruik helemaal geen verschil tussen apple crumble en appel kaneel? Ze hadden beide versies en ik vond ze nagenoeg hetzelfde ruiken. Heb voor de verandering wel de apple crumble gekocht.
Sorry voor het verpesten van de aesthetics van dit topic maar ik kon het niet laten, mijn eerste najaarsaankoop van 2020 is dit foeilelijke (maar daarom, in mijn ogen, prachtige) paar Crocs met vachtje:
Verder ben ik een muts die etherische oliën brandt, en ik ben echt klaar voor sinaasappel en kaneel, mijn favoriete herfstcombinatie!
Haha als het jou wel lukt hiermee pompoms te maken hoor ik het graag. Ik kreeg het echt niet voor elkaar! Uiteindelijk ouderwets gewoon met karton zelf een ding geknipt haha
Ja ze ruiken redelijk hetzelfde maar die met kaneel ruikt toch iets meer naar kaneel (ja duh), vind ik iets lekkerder
Deze thee is echt heerlijk en lekker herfstig. Mijn vriend vond hem ook fantastisch. Hij is nu 1+1 bij AH. De Bengal Spice die hier al werd genoemd, heb ik ook meegenomen maar nog niet geprobeerd. Ben benieuwd!
Mijn appeltaart staat in de oven En nu ruikt het lekker herfstig in huis.