Het Herfsttopic

Dat dacht ik ook, ik haal deze net uit de oven :heart_eyes:

29 likes

Oooh ziet er heerlijk uit :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Omgggg die taart ziet er zo lekker uit! Nu ook in zin in, maar ik moet me focussen op werk. Wat ik dan op het forum doe? Ehh… :grimacing:

1 like

Gewoon doen!! :orange_heart: Ik heb net de deco ook neergezet op het dressoir en love it… :orange_heart:

3 likes

Wist het

https://www.forumfeminarum.nl/t/klaag-hier-over-het-weer/

^ hoort dat thuis :triumph:

2 likes

Precies dit!! Looove de herfst mode en heb zoooveel zin om lekker in het bos te wandelen en hetfst foto’s te maken, pumpkin spice lattes drinken met kaarsjes aan terwijl het buiten regent, love alles aan de herfst. Vind het zo gezelig :heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Volgen jullie dit insta account trouwens al? Op en top herfst!
https://instagram.com/oktoberdots?utm_medium=copy_link

3 likes

De Rrrrrrr is in de maand :partying_face::partying_face::partying_face:

Kwam deze vandaag tegen. Een paddenstoel poef! Omg

12 likes

Ja eigenlijk wel he! :slightly_smiling_face: en het is altijd nog Nederland, ze kunnen het weer van gisteren nog niet eens voorspellen dus wie weet!

Zul je verdorie net zien dat bovenstaande tekst weer famous last words zijn en dat het echt nog warm zomers wordt. :no_mouth:

1 like

Ahhh kijk wat ik tegenkwam :heart_eyes:

25 likes

Mijn herfst to do lijstje:

Een weekendje in een huisje in de natuur met hottub of jacuzzi. En dan boswandelingen maken en op paddenstoelen jacht.

Herfst tafeltje maken met mijn zoontje

Geurkaarsen shoppen

Appels plukken en dan appeltaart bakken (heb ik nog nooit gedaan)

Naar een pompoen boerderij

Gilmore girls marathon met m’n zus

En nog een andere herfst achtige serie gaan volgen. Denk Chesapeake shores.

14 likes

Ik ruik gewoon de herfst bij het lezen van jouw bericht. Heerlijk.

2 likes

ooohh als je een huisje hebt geboekt wil ik heel graag een linkje en je nadoen.

1 like

Ik wou ook een huisje boeken, maar wat is nou zo’n week waarvan je weet dat t echt herfstig gaat zijn? :see_no_evil:

Oktober lijkt me wel veilig? Eind september begin oktober?

Wij zijn vorig jaar in de eerste week van november een weekendje weg geweest naar de Sallandse Heuvelrug, en daar was het toen perfect weer. Mooie oranjerode zon en overal blad op de grond :heart_eyes:

Maaaar het is natuurlijk heel erg afhankelijk van de temperaturen de komende weken.

Eigenlijk best slim om een lijstje te maken, ik bedenk vaak allerlei dingen die ik wil doen en vergeet het vervolgens weer en dan voor je het weet is de herfst al voorbij. In ieder geval kreeg ik net drie heerlijke sweaters binnen waar ik in ga wonen zodra het lekker fris is, van https://www.instagram.com/shikhadesigns_/ heerlijk zacht en warm!

Verder heb ik vorig jaar samen met mijn zoontje slingers gemaakt van gedroogde sinaasappel en dennenappels dus dit jaar wil ik weer zoiets vergelijkbaars doen. En inderdaad een appeltaart maken van zelfgeplukte appels, naar een pompoenboerderij. Niets origineels, maar wel zo leuk! Ik hou ervan om de jaarfeesten een beetje aan te houden en ook activiteiten daaromheen te plannen, dus ik hoop dat ik deze Mabon, Samhain en Yule een beetje de tijd heb (of neem) om dat ook daadwerkelijk te doen!

2 likes

De eerste is er :heart_eyes:

15 likes