Het Herfsttopic

Ik heb net bij SoLow gevraagt wanneer de halloween collectie weer komt en ze gaan het bij mij in de stad de eerste week van september opbouwen. Dus dat is al snel gelukkig!

1 like

Iemand nog tips voor mooie herfst wallpapers voor op mijn telefoon? :grinning:

Mijn eerste pumpkin spice van het jaar is een feit :heart_eyes:

34 likes

Jaloers!! Genier ervan :smiley:

Misschien van het weekend maar even zelf maken :slight_smile:

1 like

ik zit hier tussen te zoeken!

2 likes

Ik zoek altijd op autumn background op pinterest en volgens mij heb ik er ook een aantal die hier werden gedeeld.

1 like

23 likes

Hebben jullie al een soort van to-do lijstje voor de herfst?

Wat ik graag zou willen doen:

• Kleding omruilen, zomer naar herfst/winter
  • Naar een pompoenboerderij
  • Halloween vieren met enge films en bijpassende snacks
  • Naar het bos, foto’s maken met ons gezin (misschien laten doen)
  • Mijn Halloween village bouwen (ipv kerstdorp)
  • Heel veel lekkere baksels maken/bedenken
  • PSL halen met vriendinnen
  • Appels plukken
8 likes

Oeh leuke lijst heb je gemaakt! Veel dingen die je wilt doen, heb ik ook op mijn lijstje staan. Ik heb vorig jaar wel heeele leuke spooky foto’s gemaakt, die zijn echt geweldig :joy: Zal eens kijken of ik ze kan vinden! Is misschien een leuk idee! Was namelijk met een vriendin foto’s gaan maken als spookje :ghost:

1 like

Hier zijn de foto’s :heart_eyes:

30 likes

Haha zo leuk! Dit wil ik ook doen :rofl:

1 like

Geweldig hahah

1 like

Geen idee en heb dat van je link nooit gemaakt, maar haar recepten zijn wel vrijwel altijd top :star_struck:

1 like

Volgens mij werd deze vraag laatst ook gesteld hier (in een ander topic). Iemand tipte toen potje baby voeding (?) bij de natuurwinkels maar twijfel nu haha. Klinkt zo random. Denk wel dat het goed kan, zit toch niets toegevoegds bij.

Of van die voorgesneden pompoen blokjes zelf pureren?

2 likes

Is voor het eerst dat ik het tegenkom in NL!

2 likes

Idd zoals sommige zeggen de AH eigen merk baby voeding of pompoenblokjes uit de diepvries :ok_hand: Wie weet heeft de jumbo of Lidl ook nog wel zoiets, geen idee

1 like

Ik heb het bij een amazing orientel gekocht 2/3 jaar geleden. Staat nu niet op de site.
Volgens mij is dat niet alleen in Den Haag te vinden, stond bij de Amerikaanse dingen.

2 likes

Ik heb het een tijdje terug bij de toko gekocht!

1 like

Is dit lang houdbaar na openen?

Geen idee. Ik had het in een pompoentaart gedaan.

1 like