Het Herfsttopic

Vorig jaar rond deze tijd was ik in Indonesië , dus miste ik de herfst. En nu geniet ik hier zo intens van, de warme kleuren in het park, regen, koud… love it. Heb ik ook echt al zin in de winter, mijn handschoenen liggen klaar hoor Lets go

8 likes

Nou hier is het erg koud geweest en mijn sierpompoenen staan buiten. Eentje is er inmiddels geploft en dat gaan ze op den duur allemaal doen als ze buiten blijven in de kou.
Mijne gaan gewoon de groene bak in.

1 like

Denk dat dit de enige oplossing is ja. Helaas.

21 likes

Katten kunnen wel kwaad voor de pompoenen :pensive::pensive: mijn kat maakt zijn nagels scherp aan de pompoenen.

1 like

Wat geinig dat je deze serie kent. Ik hoor echt nooit iemand er over, maar het is zo grappig en leuk gedaan!

1 like

Die weten niet wat ze hebben gemist. :wink:

1 like

@anon42392789 @Marquez Omg ik had echt een obsessie met die serie als kind! Een vriendin had ze op dvd, en we hebben hem eindeloos vaak gekeken. We speelde het ook na enzo :joy: Dit brengt echt herinnering terug!

2 likes

Jaaaa loooove deze serie!!! @Mhysa met Max Medina aka daddy wolf hahaha

1 like

Ik vond die man / acteur zo aantrekkelijk :smiley:

1 like

Ja he, stomme Lorelai bij GG dat ze m laat lopen ook

Inimini paddenstoeltjes

Finger for scale

12 likes

Vanmorgen ben in heel vroeg met een vriendin gaan wandelen in het bos. Zo fijn, het was superrustig nog.

En nu zit ik thuis met de open haard aan op de tv haha en een boek en ben ik helemaal gelukkig!

27 likes

Ultiem herfstgerecht :smiling_face_with_three_hearts:

22 likes

Oeh lijkt me heerlijk! Wil je een foto van het gerecht delen?

Jaaa m’n favo risotto recept!

https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R1189960/paddenstoelenrisotto-met-pancetta-uit-de-oven

Dit is de link die ik normaal gesproken gebruik, alleen de website van AH lijkt er op zondag altijd uit te liggen :roll_eyes: dus daarom vandaag maar de papieren versie gebruikt die ik uit magazines scheur wanneer iets mij lekker lijkt haha:

3 likes

Dit is mijn ultieme herfstcomfort food;

5 likes

Jaaaa eens, deze heb ik laatst ook gemaakt! Zo lekker

1 like

@Luzarl

Ik zag deze Woodwick bij de Intratuin. Is niet de kaars die jij graag wilde, maar ik zag “tobacco” dus moest aan jou denken.

1 like