Het Herfsttopic

Prachtig al die herfst foto’s!

Ik heb niet een hele mooie foto maar wil hem toch graag delen want ik heb een herfst tafeltje gemaakt met/voor mn kind:

31 likes

Mooi hoor! Waar is dit en is deze omgeving ook leuk in het voorjaar? Ben alvast wat dingen aan het opslaan voor als we ooit weer die kant op mogen. En wil dan juist de grotere parken en toeristische attracties overslaan!

1 like

De namen bedenken van Yankee kaarsen is toch wel de ultieme job​:heart::heart_eyes::heart::heart_eyes:

4 likes

Dit is Big Bear lake!
Het is echt een wintersport plek maar het is er echt heel mooi, het is midden in de bossen en bijna alle woningen zijn van die houten huisjes. In het voorjaar ook super leuk door het meer, je kan kayaks of paddle boards huren en hiken. En het dorpje is gewoon heel schattig en knus!

3 likes

Klinkt goed! Ik ga het opzoeken :relaxed:

1 like

Oh wauw wat een prachtige foto!

1 like

72 likes

Wauw!

1 like

Als men nou eerst eens gewoon begint met de kerstverlichting laten hangen tot maart of zo, dat januari niet direct én zo donker is én zonder feestdagen in 't verschiet, dan scheelt dat al.

21 likes

Superleuk! Waar heb je dat gekocht?

Ah top bedankt! Als ik daar toch moet zijn ga ik zeker even kijken of ze er nog liggen. Ziet er goed uit, leuk ook dat er lampjes in zitten.

1 like

wat schattig haha

1 like

Pompoen roosteren om puree van te maken voor pumpkin spice latte

14 likes

Dit weer :smiling_face_with_three_hearts:

Heerlijk hè! Lekker op de bank met een karamel koffie. Ik geniet hier echt van.

1 like

Omg hoe leuk, herfstkoekjes :pleading_face:

22 likes

Wat doen jullie met pompoenen? Ook zo zonde om ze binnenkort weg te gooien.

Opeten? Pompoensoep, taart, curry, gebakken, in de oven, puree, … Of weggeven als je ze niet allemaal opkrijgt?

1 like

Nee volgens mij zijn het vooral de sierpompoenen ter decoratie.

1 like

oh, jammer :frowning:

1 like