Ik vind die boomstam ook wel leuk voor op een herfstschaal! Misschien haal ik hem wel haha
Ik wil deze!!!
Morgen met gierende banden naar de action☺️
Herfst for life 

Vind dit te toevallig, veel mensen in het herfst topic zijn ook actief in het bak topic. Hangt dit samen?🥸
In mijn geval zeker!
Herfst = buiten guur, dus binnen gezellig maken. En wat is er gezelliger dan een baksel uit eigen oven, dat meteen ook je hele huis lekker laat ruiken? 
Jaaa hier ook hoor! Love de herfst 
Door dit topic heb ik helemaal zin om mijn yankee aan te steken. Dus ik denk dat ik dat maar lekker ga doen. Is de geur Fruit and Spice. Echt alsof iemand net wat lekkers heeft gebakken. Afgelopen jaar bij TK gekocht.

Ik hoop dat die grote geurkaarsen weer bij action komen, appel Kaneel geloof ik. Ga dan even goed inslaan
Ik heb ook al helemaal zin in de herfst haha (al hou ik ook van de zomer hoor). Heb al een lijstje en plannen gemaakt met wat ik wil doen deze herfst. Ben aan het zoeken naar het perfecte huisje met een open haard en het liefst ook een hottub of jacuzzi waar ik dan in de herfst een weekendje naartoe wil om te wandelen,lezen,rode wijn te drinken etc. Lijkt me heerlijk! En ik wil appels plukken en nieuwe geurkaarsen met herfst geuren. Kastanjes zoeken en lekkere dingen bakken 
Zijn de pompoenen ook geschikt om in de tuin te doen? Ben bang dat ze heel lelijk worden in mijn voortuin.
ik ben ook helemaal klaar voor de herfst al, pfff.
Ik heb al een week lang zin in de herfst en snak nu naar truffel kruidnoten in bad.
(Het liefst met regen op de ramen op de achtergrond).
heb nu al een aantal avonden via YouTube regen en haardvuur op de achtergrond aan. Heerlijk, en ook weer zin in pepernoten
Ik heb nog twee zakken (1 met kokos van Bolletje, 1 gewone bakkerskruidnoten AH), kan ik er iemand heel blij mee maken? Ik eet het niet vrees ik haha
Ohh ik was de kokos helemaal vergeten 
Jaaaaa die zijn zo lekker!
Ik heb in de zomer al 2 sjaals gekocht. Ik ben toe aan de herfst. 
Ik was vorig jaar ineens helemaal klaar met kruidnootjes met smaakjes / coating. Misschien teveel van gegeten.
Denk dat ik dit jaar alleen maar naturel koop of met pure chocolade. Lekker met marsepeinthee erbij, heerlijk.
Vertel me meer. Smaakt het echt naar marsepein?
Ja ik vind van wel! Degene die ik bedoel is zwarte thee van het Duitse merk Niederegger. In de Marktkauf in Nordhorn was het in ieder geval voor Corona te koop, en als ik er dan was kocht ik meerdere pakjes. Het is er ook in rooibos maar dat vind ik niet lekker.
Via de website zijn ze ook te koop maar verzenden naar NL is prijzig helaas.
Teabar heeft ook nog marsepeinthee, die is los.

Couldn’t resist.