Het Herfsttopic

Ja Dean is heel erg mr Goody shoes, braverik, op het irritante en moralistische af

1 like

In de eerste afleveringen was hij ook een beetje een boekenwurm. Maar daarna maakten de schrijvers zo’n small town boerenpummel van hem. Maar dat moest wel, want Jess was de mysterieuze bad boy die ook van literatuur hield.

5 likes

Haha mooi staaltje character development. Ja Rory en moeders voelden zich wel erg special snowflake

1 like

Ik kan hysterisch huilende rory omdat haar leven in duigen valt (lees: het komt haar eens niet aanwaaien) echt niet handelen.

5 likes

Boohoo mijn opa en oma betalen mijn prive high school en sponsoren mijn Ivy League uni opleiding zo zwaar :rofl:

5 likes

Ik vond het vooral kut dat Luke wachten met rory die terug kwam voor het huwelijk omdat Lorelai dat wilde. Vervolgens komt dat kind van Luke, duurt Lor te lang en daaaag luke. En iedere keer dat terug rennen naar Chris. Uuuurgh

3 likes

Max Medina for sure! Dat was de minst gecompliceerde guy uit haar repertoire en zooooo lief :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Max! Maar Luke meer gun factor.

1 like

Oh nee, hij wilde meteen de vader van Rory spelen en dat aanzoek zo uit het niets. Nee, vond hem echt vreselijk

3 likes

Vond die zaken man echt z’n gluiperd :nauseated_face:
En de vader van Logan ook, Logan ook overigens.

1 like

Ik vond t altijd zo jammer dat om de storyline maar levend te houden ze altijd zichzelf saboteerden inderdaad. Ik ben wel echt team Luke, zou ook batshit crazy gaan als zij de hele tijd dingen doet waar geen pijl op te trekken is ahaha

1 like

Was Luke dan zo gecompliceerd?

Ja toen april erbij kwam vond ik hem heel erg moeilijk doen om niks, ze hadden alsnog alles kunnen doen imo

1 like

Rory vond het niet erg tho 🥲

1 like

Ja ik vond het ook heel raar dat Luke het niet had verteld en daarna ook niet eens elkaar hadden voorgesteld.

En die Anna Nardini deed ook ineens heel raar.

1 like

Boehoe mitchum zegt dat ik geen journalist kan zijn

Terwijl ze die stage bij die krant perfect had kunnen gebruiken als springplank om iets te bereiken daar

4 likes

Ja dat terwijl lorelai daar echt niet moeilijk over zou doen, ze konden gwn verder met hun happy family. Mja zal wel weer te easy zijn geweest😅 doet lorelai niet moeilijk, moet iemand anders het doen.

2 likes

ik voel een anti gilmore girls topic opkomen :stuck_out_tongue:

1 like

https://www.thethings.com/15-reasons-gilmore-girls-is-actually-the-worst/

De verhaallijn van Lane inderdaad omg, ze had zoveel potentie maar na 1x seks met die loser Zach, wat ook nog eens slechte seks was, werd ze direct zwanger. Van een tweeling??? En werd ze een ongelukkige moeder, mijn god

9 likes

Ja inderdaad, zo zonde! Alsof ze opeens hebben besloten haar maar makkelijk weg te schrijven om meer aandacht op rory en d’r verslechtende karakter focussen.

1 like