Hallo hoezo heeft Luke een kind en heeft Lane seks??? Spoilers much
Ahh sorry! Ik dacht nog: hoe komen we op dit onderwerp. Oja, iemand gaat GG voor het éérst kijken.
Maar seizoen 1 t/m 4 zijn heel leuk!
Haha maakt niet uit hoor, het is sowieso een voorspelbare serie dus ach. Ik ben nu bij seizoen 4, vind ik wel de minste tot nu toe!
Ik dacht ik kan al deze spoilers wel aan maar omijngod dit is echt heftig!!
Gisterochtend zat ik middenin een flinke regenbui en toen kreeg ik zó’n zin in de herfst.
Thee, koekjes bakken, appels plukken, boswandelingen maken, geurkaarsen met warme geuren… Ik kan niet wachten!
zal deze vast posten voor de fanssss
Ik krijg echt herfst-vibes van dit weer en word er gewoon blij van! Heerlijk die frisse lucht
Ja ik ook
Volgende week pepernoten.
Ik vind die boomstam ook wel leuk voor op een herfstschaal! Misschien haal ik hem wel haha
Ik wil deze!!!
Morgen met gierende banden naar de action☺️
Herfst for life
Vind dit te toevallig, veel mensen in het herfst topic zijn ook actief in het bak topic. Hangt dit samen?🥸
In mijn geval zeker!
Herfst = buiten guur, dus binnen gezellig maken. En wat is er gezelliger dan een baksel uit eigen oven, dat meteen ook je hele huis lekker laat ruiken?
Jaaa hier ook hoor! Love de herfst
Door dit topic heb ik helemaal zin om mijn yankee aan te steken. Dus ik denk dat ik dat maar lekker ga doen. Is de geur Fruit and Spice. Echt alsof iemand net wat lekkers heeft gebakken. Afgelopen jaar bij TK gekocht.
Ik hoop dat die grote geurkaarsen weer bij action komen, appel Kaneel geloof ik. Ga dan even goed inslaan
Ik heb ook al helemaal zin in de herfst haha (al hou ik ook van de zomer hoor). Heb al een lijstje en plannen gemaakt met wat ik wil doen deze herfst. Ben aan het zoeken naar het perfecte huisje met een open haard en het liefst ook een hottub of jacuzzi waar ik dan in de herfst een weekendje naartoe wil om te wandelen,lezen,rode wijn te drinken etc. Lijkt me heerlijk! En ik wil appels plukken en nieuwe geurkaarsen met herfst geuren. Kastanjes zoeken en lekkere dingen bakken
Zijn de pompoenen ook geschikt om in de tuin te doen? Ben bang dat ze heel lelijk worden in mijn voortuin.
ik ben ook helemaal klaar voor de herfst al, pfff.