Wat een leuk idee om een lijstje te maken:
- huis in herfst/halloween stijl decoreren
- pumpkin spice latte drinken/proberen te maken
- genieten van sweater weather
- kledingkast uitzoeken/opruimen
- geurkaarsen branden
- boswandelingen maken
Wat een leuk idee om een lijstje te maken:
Zijn bij jullie Action filialen die kleine pompoenen nog beschikbaar? Bij mij momenteel alleen die grote en nu baal ik dat ik ze niet eerder heb gekocht
Weet iemand waar je leuke mokken kan halen? Ik woon in Groningen maar ga vaak genoeg dagjes uit na een andere stad dus
Mocht je toevallig naar Amsterdam gaan dan is Anthropologie de mokkenhemel en anders interieurzaken a la loods 5 of van die stores waar allerlei kleine ondernemers hun spullen verkopen.
Nou, ook ik ben geslaagd!
Van de action!
@FrauHelga Ze zijn er ook in het geel! Deze van Howth zijn rond, je hebt ook een plattere paddenstoel variant!
@Evenveel oooo dat is echt mijn favoriet! Er komt ook een 2e deel volgend jaar geloof ik
Vanaf wanneer switchen jullie allemaal om naar herfst accessoires in huis? Ik zelf denk na 1 september.
Ik wacht meestal toch wel tot eind september zo’n beetje. De laatste jaren is het steeds nog zomers weer, begin september, en dan wil ik nog niet tussen de herfstspullen zitten.
Heb wel alvast een paar herfstachtige geurkaarsen neergezet voor savonds
Wat schattig die diertjes
Wat leuk dat hertje met die dieren
Heeft iemand toevallig ergens gezien dat er in Noord Holland/Zuid Holland op 11 september al pompoenen te koop zijn.
Ik wil dit jaar echt naar een veld maar omdat ik geen Facebook heb is het niet heel duidelijk te zien.
Vanaf aankomende woensdag is er een pompoenmarkt bij een boerderij in Wervershoof. Het adres is Dirk bijvoetweg 19.
Welke plekken in Europa vinden jullie leuk om naar toe te gaan tijdens de herfst? Ik ben al naar Edingburgh geweest
Slot Neuschwanstein in Zuid-Duitsland
hoe vind je zulke dingen?
ik woon officieel in de provincie gelderland maar die is supergroot en ik woon op de rand van de brabant dus als je zoekt op pompoenmarkt gelderland kom je bv ook bij ede etc uit terwijl dat helemaal niet in de buurt is
Ik wordt hier op 1 of andere manier zo vrolijk van. Heb zo ontzettend zin in de herfst dat ik gewoon chagrijnig kan worden wanneer iemand zegt ‘ik hoop dat we nog een mooie nazomer krijgen’ Nee, gewoon nee. De zomer heeft zijn kans gehad, besloot vooral te gaan regenen dus nu opzouten en laat de herfst maar komen.