Ik ga denk ik morgen of vrijdag de pumpkin spice bij de starbucks halen! Heb daar echt meeeega veel zin in 
Het is hier vandaag 28,5 graden in huis en ik ben zó chagrijnig erdoor, haha. Ik haat die hitte intens en kan er slecht tegen. Heb vandaag als tegenhanger een vakantie naar de sneeuw geboekt maar eerst nog lekker de herfst. Kom maar door!
Ja bij mij is het ook zo warm
echt verschrikkelijk. Ik heb ipv een vakantie naar de sneeuw (omg ik typte zon, hitte stijgt naar m’n hoofd) een hele grote fles pumpkin spice siroop besteld, laat maar komen die herfst!
Ik wil ook! Hopelijk dit weekend 
Ik heb het ooit gekocht bij zo’n winkeltje in Amsterdam. Eichholtz heet het geloof ik. Maar je moet er dan wel op tijd bij zijn
het regent en onweert hier terwijl ik onder een dekentje een boek zit te lezen = ultieme herfstvibes
Ik ben gewoon jaloers!
Wat leuk! Echt heel gezellig.
Omg te cute!! Hoelang kan een pompoen eigenlijk blijven staan? Weekje ofzo?
Mijn niet uitgeholde pompoenen hebben vorig jaar echt maanden gestaan en dat zelfs buiten. Ze kunnen best wat hebben!
TK Maxx Rotterdam is echt heaven nu 
Ik weet niet waar jullie wonen maar hier blijft het de komende weken 22/23 graden met zon 
Ik heb dit jaar voor het eerst een eigen huis haha wil ook herfstdeco en natuurlijk kerstdeco, zin in, maar met dit weer niet zo
Whut, in Nederland? Ik weet dat het vloeken in de kerk is in dit topic maar ik zou daar dus echt heel blij mee zijn
Ja de meningen zijn er over verdeeld of het Nederland is
Limburg, als je altijd het ‘beste’ weer van Nederland wil, verhuizen maar. Het is hier altijd het warmst.
Verhuizen naar Limburg stond al op de conceptplanning, maar nu al helemaal. 
Ik weet niet of dit helemaal het juiste topic is, maar weet iemand of ze bij de TKmaxx halloween/herfstige mokken hebben nu?
Deze is thee is een appeltaart in een kopje, zo lekker en herfstig! En hij is felrood, lijkt wel limonade. Ik had gewoon een bruine thee kleur verwacht dus dit is wel intens, maar ook wel leuk voor de verandering.
Ik heb wel wat Halloween mokken gezien! Niet perse iets met een herfst thema.