Zo! Heb de boel veranderd in huis met alle herfst spulletjes. Wil alleen nog zo’n grote pompoen van de action en dan ben ik tevreden.
Ik wacht alleen wel met alle Halloween spullen tot de eerste week van oktober want nu is me nog te vroeg.
Zo! Heb de boel veranderd in huis met alle herfst spulletjes. Wil alleen nog zo’n grote pompoen van de action en dan ben ik tevreden.
Ik wacht alleen wel met alle Halloween spullen tot de eerste week van oktober want nu is me nog te vroeg.
Wij zijn vorig jaar midden oktober naar Luxemburg geweest, zo herfstig! Ellelange wandelingen in Mullerthal en opwarmen met warme chocomel in een knus, kneuterig cafe.
Wil dit jaar weer zo’n mooie bestemming, dus als iemand tips heeft😏Met een kopje thee en een dekentje Heel Holland Bakt kijken. Ze zijn een appeltaart aan het bakken. Ondanks het goede weer vandaag heb ik nu toch een heerlijk herfstgevoel
Ik hoop dat jaar Candy Corn te vinden.
Ik ben zo benieuwd naar de smaak.
Candy Corn proeft naar suiker, beetje vreemde structuur ook, dus verwacht er niet te veel van haha.
Heb je in het buitenland gehad of in Nederland?
Haha, precies. Echt niet de moeite hoor.
Je kan het hier bestellen, als je wil. Heb het ook wel eens bij Xenos zien liggen.
https://www.usfoodz.nl/mayfair-candy-corn-92g
Ik wil in de herfst naar Duitsland naar de Eifel en daar dan ook de Geierlay Hangbrug belopen. Verder ook mooie kastelen daar en ziet er mooi uit in de herfst zie ik aan de foto’s.
Mogelijk dat festival wat hier eerder genoemd werd dan ook bezoeken!
Maakt echt oprecht niet uit. Het is suiker met een weeïge vanille smaak.
Het is een beetje de taaitaai onder Halloween snoep. Het hoort er bij, maar niemand vindt het te vretten.
Buitenland! Verenigde Staten. Maar ik vind het meeste snoep en chocolade daar echt veel te zoet, wel lekker goedkoop allemaal
Nee snap ik maar als het Nederland was dan had ik het daar misschien kunnen kopen
De Eifel is met de herfst top!
Oh men ik heb zoveel zin in echt herfstweer
Wij gaan naar de Bourgogne dit jaar, in een boshuis. Zin aan! Zag er ook heel mooi uit in de herfst en ik hoop op wat zonnige herfstdagen ipv alleen maar regen.
Ohhh ik was echt al klaar voor de herfst, moet helemaal weer schakelen dat het 27 graden wordt. Maar daarna extra genieten.
Was ik Parijs laatst en had daar echt al het idee dat het herfstig aan het worden was, de bladeren werden al wat donkerder. Dus nu wil ik graag nog een citytrip doen in de herfst haha
Ik vind dit zó leuk om te lezen, wat jij allemaal met je zoontje doet in de Herfst! Heb zelf sinds half april een zoontje en kijk hier echt naar uit.
Was ook een beetje bang nu ik moeder ben geworden dat ik niet meer chill van de Herfst kan genieten, maar als ik dan zulk soort berichten lees… leuk!
Ik zit binnen in huis, zonnescherm uit, gordijnen half dicht, airco aan… gewoon een beetje de Herfst nabootsen
Waarom zou je als moeder niet meer chill van een herfst kunnen genieten?
Ja dat weet ik dus niet waarom ik dat gevoel heb… of daar eerder bang voor ben. Omdat ik nu zo weinig tijd heb voor mezelf misschien?
Maarja wat verwacht ik ook… dat mannetje is nog geen 5 maanden oud.
Maar vind ‘t toch fijn om hier dan van mede-forummers te lezen dat het dus wel te combineren is
Ik ook! M’n favoriete seizoen . Deze temperaturen mogen wel voorbij zijn.
@fullmoon ik vond het heerlijk met m’n kindje, lekker veel wandelen