TK Maxx Rotterdam is echt heaven nu
Ik weet niet waar jullie wonen maar hier blijft het de komende weken 22/23 graden met zon
Ik heb dit jaar voor het eerst een eigen huis haha wil ook herfstdeco en natuurlijk kerstdeco, zin in, maar met dit weer niet zo
Whut, in Nederland? Ik weet dat het vloeken in de kerk is in dit topic maar ik zou daar dus echt heel blij mee zijn
Ja de meningen zijn er over verdeeld of het Nederland is Limburg, als je altijd het ‘beste’ weer van Nederland wil, verhuizen maar. Het is hier altijd het warmst.
Verhuizen naar Limburg stond al op de conceptplanning, maar nu al helemaal.
Ik weet niet of dit helemaal het juiste topic is, maar weet iemand of ze bij de TKmaxx halloween/herfstige mokken hebben nu?
Deze is thee is een appeltaart in een kopje, zo lekker en herfstig! En hij is felrood, lijkt wel limonade. Ik had gewoon een bruine thee kleur verwacht dus dit is wel intens, maar ook wel leuk voor de verandering.
Ik heb wel wat Halloween mokken gezien! Niet perse iets met een herfst thema.
Jaaaaaa ik heb er vorig jaar een voor kerst gemaakt maar ik wil er nu een voor de herfst én daarna met kerst weer een andere hahahaha.
Maar heb nog niks moois gevonden voor de herfst…
Haha bij mij ook! Eindelijk eens een goed cadeautje, 9 van de 10 dingen gooien we weg omdat wij het echt niet gebruiken.
ik zie dat bij de AH vanaf maandag tweede halve prijs is. maar deze variant zelf nog niet op de site. van de week eens naar de ap om te kijken
Ohhh lekker! Hoe vind je ze?
Heel erg lekker
Wat schattig