Het Herfsttopic

Wij gaan naar de Bourgogne dit jaar, in een boshuis. Zin aan! Zag er ook heel mooi uit in de herfst en ik hoop op wat zonnige herfstdagen ipv alleen maar regen.

1 like

Ohhh ik was echt al klaar voor de herfst, moet helemaal weer schakelen dat het 27 graden wordt. Maar daarna extra genieten.
Was ik Parijs laatst en had daar echt al het idee dat het herfstig aan het worden was, de bladeren werden al wat donkerder. Dus nu wil ik graag nog een citytrip doen in de herfst haha

3 likes

Ik vind dit zĂł leuk om te lezen, wat jij allemaal met je zoontje doet in de Herfst! Heb zelf sinds half april een zoontje en kijk hier echt naar uit.
Was ook een beetje bang nu ik moeder ben geworden dat ik niet meer chill van de Herfst kan genieten, maar als ik dan zulk soort berichten lees
 leuk!

1 like

Ik zit binnen in huis, zonnescherm uit, gordijnen half dicht, airco aan
 gewoon een beetje de Herfst nabootsen :orange_heart:

Waarom zou je als moeder niet meer chill van een herfst kunnen genieten?

1 like

Ja dat weet ik dus niet waarom ik dat gevoel heb
 of daar eerder bang voor ben. Omdat ik nu zo weinig tijd heb voor mezelf misschien?
Maarja wat verwacht ik ook
 dat mannetje is nog geen 5 maanden oud.
Maar vind ‘t toch fijn om hier dan van mede-forummers te lezen dat het dus wel te combineren is :orange_heart:

Ik ook! M’n favoriete seizoen :heart_eyes:. Deze temperaturen mogen wel voorbij zijn.

@fullmoon ik vond het heerlijk met m’n kindje, lekker veel wandelen :smiling_face_with_three_hearts:

17 likes

@FrauHelga
Lief, dankjewel! Ik kijk er heel erg naar uit :heart_eyes:! We zijn nu ook al heel veel buiten de deur met hem en genieten van alle leuke dingen.
Alleen thuis sta je nu met zo’n kleintje echt constant ‘aan’ en tijdens zijn slaapjes heb ik tig dingen te doen. Dus kan me nu nog niet echt inbeelden dat ik straks chill op de bank zit met m’n geurkaars, dekentje en pumpkin spice latte :crazy_face:
 maar ga het zĂ©ker proberen!

@Sproetjes
Wat een heerlijke foto! Zo mooi! We wandelen nu ook al heel erg veel met z’n 3-tjes, dus kijk daar zeker naar uit! Tegen die tijd mag hij ook in het zitgedeelte van de wagen i.p.v. in de kinderwagenbak en kan hij lekker om zich heen kijken :orange_heart:

3 likes

Ik ga denk ik morgen of vrijdag de pumpkin spice bij de starbucks halen! Heb daar echt meeeega veel zin in :heart_eyes:

10 likes

Het is hier vandaag 28,5 graden in huis en ik ben zĂł chagrijnig erdoor, haha. Ik haat die hitte intens en kan er slecht tegen. Heb vandaag als tegenhanger een vakantie naar de sneeuw geboekt maar eerst nog lekker de herfst. Kom maar door!

10 likes

Ja bij mij is het ook zo warm :hot_face: echt verschrikkelijk. Ik heb ipv een vakantie naar de sneeuw (omg ik typte zon, hitte stijgt naar m’n hoofd) een hele grote fles pumpkin spice siroop besteld, laat maar komen die herfst!

3 likes

Ik wil ook! Hopelijk dit weekend :slight_smile:

1 like

Tof! Al gaat het je wel extra duizelen denk ik als je een borrel op hebt :wink:

1 like

Ik heb het ooit gekocht bij zo’n winkeltje in Amsterdam. Eichholtz heet het geloof ik. Maar je moet er dan wel op tijd bij zijn

2 likes

:heart: het regent en onweert hier terwijl ik onder een dekentje een boek zit te lezen = ultieme herfstvibes

8 likes

Ik ben gewoon jaloers!

:pleading_face:

72 likes

Wat leuk! Echt heel gezellig.

1 like

Omg te cute!! Hoelang kan een pompoen eigenlijk blijven staan? Weekje ofzo?

Mijn niet uitgeholde pompoenen hebben vorig jaar echt maanden gestaan en dat zelfs buiten. Ze kunnen best wat hebben!

1 like