Het Herfsttopic

Ooo Halloween feestjes zijn m’n leven. Alvast heel veel plezier!
Ik heb de slinger vorig jaar bij Hema gekocht, dus ik weet niet zeker of ze die nog verkopen

Voor de mensen met kinderen:

Heb deze gekocht bij Boekenkraam voor heel weinig. Echt een leuk boekje! Mijn zoontje is nog een beetje te jong, maar plaatjes kijken is nu al leuk.
Als echte Herfstliefhebber word ik hier echt blij van :orange_heart:

16 likes

Yessss ik ga morgen als het goed is langs een pompoenen boerderij! Volgens mij maar een kleintje maar ik hoop wat mooie te kunnen scoren zodat ik een hysterische herfst voortuin kan maken :fallen_leaf:

5 likes

Zo leuk! Ik ga komende zondag naar Onderdijk voor pompoenen. Vorig jaar heel goed geslaagd daar :smiley:

2 likes

Ik kon vandaag aan eentje komen, volgende week volgt de rest. :jack_o_lantern: :orange_heart:

67 likes

Ooohh helemaal zin om herfstkneuterij te gaan kopen door jullie maar ik heb echt nul tijd deze maand. 🥲

3 likes

Ik heb een weekje vrij genomen op het werk (heb teveel dagen nog) en ik ga de hele week chillen en kneuterige herfstdiy’s doen!

6 likes

Vanavond heb ik een paddenstoelenquiche gemaakt. Dat voelde ook lekker herfstig :mushroom: Koken vind ik altijd het leukste in de herfst. Ik heb dan vaak ook de meeste inspiratie.

4 likes

Zelfs pompoenen op mijn snijplank.

13 likes

Het is koud en mistig <3

7 likes

Hier helaas nog steeds soort van warm maaarrrr met regen.

Mag ik vragen waar je die vandaan hebt? :grin:

Het is niet super herfstig, maar dit was in m’n BnB in Frankrijk. De bladeren van de klimop begonnen al te verkleuren :slight_smile:

51 likes

Ik wil ook heel graag naar een pompoenboerderij totdat mijn vriend zei dat we een pompoen in de tuin hadden. Nou staat er een mini pompoen en ik ben er buitengewoon blij mee :jack_o_lantern:

4 likes

Koud? Waar in godsnaam :sweat_smile:

2 likes

In Amsterdam was het vanochtend koud op de pont hoor!!! maar was net weer buiten en dacht ook: nope, te warm nu.

1 like

Een nieuwe banner op de Hema site. Die pompoenbakjes zien er echt heel leuk uit! Staat nog niet als product op de site helaas.

14 likes

OMGGG geweldig, ik kan niet wachten, die pompoen mok ziet er leuk uit en de witte pompoen ook!

2 likes

Ah zo heerlijk!

Ik heb dit weekend een huisje in het bos geboekt voor half oktober, zoveel zin in :smiling_face_with_three_hearts::fallen_leaf:

10 likes

Ik ging voor herfstpulletjes naar de action maar ze hadden echt weinig. De planken stonden al vol met kerstspullen :frowning: Gelukkig wel wat kunnen halen maar toch…