Het Herfsttopic

Het is koud en mistig <3

7 likes

Hier helaas nog steeds soort van warm maaarrrr met regen.

Mag ik vragen waar je die vandaan hebt? :grin:

Het is niet super herfstig, maar dit was in m’n BnB in Frankrijk. De bladeren van de klimop begonnen al te verkleuren :slight_smile:

51 likes

Ik wil ook heel graag naar een pompoenboerderij totdat mijn vriend zei dat we een pompoen in de tuin hadden. Nou staat er een mini pompoen en ik ben er buitengewoon blij mee :jack_o_lantern:

4 likes

Koud? Waar in godsnaam :sweat_smile:

2 likes

In Amsterdam was het vanochtend koud op de pont hoor!!! maar was net weer buiten en dacht ook: nope, te warm nu.

1 like

Een nieuwe banner op de Hema site. Die pompoenbakjes zien er echt heel leuk uit! Staat nog niet als product op de site helaas.

14 likes

OMGGG geweldig, ik kan niet wachten, die pompoen mok ziet er leuk uit en de witte pompoen ook!

2 likes

Ah zo heerlijk!

Ik heb dit weekend een huisje in het bos geboekt voor half oktober, zoveel zin in :smiling_face_with_three_hearts::fallen_leaf:

10 likes

Ik ging voor herfstpulletjes naar de action maar ze hadden echt weinig. De planken stonden al vol met kerstspullen :frowning: Gelukkig wel wat kunnen halen maar toch…

Oh!!! Geweldig… Dat wordt in de gaten houden want ze zien eruit alsof ze de winkel uit zullen vliegen!

1 like

Pompoenen gekocht!
Wel super sneu. Die dame van deze stal gaf aan dat ze normaal zo’n 30-40 verschillende soorten hebben en ze echt wagens en wagens vol hebben. Maar door het weer zijn er heel erg veel mislukt. Ik zag dat veel andere kraampjes en boerderijen ook dicht waren dus dat zal er wel mee te maken hebben?
Er was in april nog vorst waardoor ze de planten pas heel laat konden planten, en het enorm natte weer is ook slecht geweest. Echt zielig. Ik heb er 2 meegenomen en hoop dat ik nog ergens echt lekkere grote kan scoren!

17 likes

Ja daar ben ik ook bang voor! Ik ga denk zodra het kan meteen online bestellen en in de winkel ophalen ofzo haha. Die snoepjes zijn leuk voor het jaarlijkse enge filmavondje wat ik doe met vriendinnen :smiley:

1 like

Dit weekend appels plukken :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Wil die pompoen bakjes ook hebben… maar deze ook hahaha

7 likes

Ben omdat het hier getipt werd Chesapeake Shores aan het kijken maar wat een Amerikaans patriottisch (zeg je dat zo?) Christelijk gebeuren zeg. :rofl: Soldaten die zich laten dopen, je leven in Gods handen leggen, Amerikaanse vlaggen, serve your country blabla. Ik ben invested vanwege hoe 't verder loopt met Abby d’r kinderen maar verder vind ik 't een beetje matig, haha.

1 like

Geurvoorjehuis.nl (maar gekocht via Bol ivm verzendkosten…)

1 like

Om in de herfst sferen te komen heb ik deze truien op Shein besteld. Ben benieuwd, ze waren 9 euro per stuk (ik had korting).

12 likes

Ik kwam deze tutorial tegen en die vond ik te leuk om niet te delen:

3 likes