Oh!!! Geweldig… Dat wordt in de gaten houden want ze zien eruit alsof ze de winkel uit zullen vliegen!
Pompoenen gekocht!
Wel super sneu. Die dame van deze stal gaf aan dat ze normaal zo’n 30-40 verschillende soorten hebben en ze echt wagens en wagens vol hebben. Maar door het weer zijn er heel erg veel mislukt. Ik zag dat veel andere kraampjes en boerderijen ook dicht waren dus dat zal er wel mee te maken hebben?
Er was in april nog vorst waardoor ze de planten pas heel laat konden planten, en het enorm natte weer is ook slecht geweest. Echt zielig. Ik heb er 2 meegenomen en hoop dat ik nog ergens echt lekkere grote kan scoren!
Ja daar ben ik ook bang voor! Ik ga denk zodra het kan meteen online bestellen en in de winkel ophalen ofzo haha. Die snoepjes zijn leuk voor het jaarlijkse enge filmavondje wat ik doe met vriendinnen
Dit weekend appels plukken
Ben omdat het hier getipt werd Chesapeake Shores aan het kijken maar wat een Amerikaans patriottisch (zeg je dat zo?) Christelijk gebeuren zeg. Soldaten die zich laten dopen, je leven in Gods handen leggen, Amerikaanse vlaggen, serve your country blabla. Ik ben invested vanwege hoe 't verder loopt met Abby d’r kinderen maar verder vind ik 't een beetje matig, haha.
Geurvoorjehuis.nl (maar gekocht via Bol ivm verzendkosten…)
Om in de herfst sferen te komen heb ik deze truien op Shein besteld. Ben benieuwd, ze waren 9 euro per stuk (ik had korting).
Ik loop echt iedere dag naar de Hema en check de website om te kijken of er al iets is bc I need ir
Het halloweensnoep ligt wel al in de winkels. Zaterdag zie ik of de mokken en bakjes er al zijn, en anders kan ik t navragen.
Oeh zou top zijn! Ik kijk nu ook elke dag online haha
Het is ook heel erg zoetsappig allemaal en vol happy vibes, er gebeurt gewoon nooit écht iets ofzo?? Desalniettemin vermaak ik me er toch prima mee.
Haha ja precies om die reden blijf ik toch kijken, lekker feelgood. Al heb ik dus wel een eyeroll elke keer als er zoiets typisch gebeurt.
Gisteren al lekker Hocus Pocus gekeken. Met een bakje thee en wat lekkers.
Oké, wanneer houdt het op met dat zonnetje en krijgen we een beetje herfst weer
Ik heb Virgin River op Netflix helemaal ontdekt maar wil het niet verspillen aan de zonnige dagen…
Ik vind het juist zo’n prachtige zonnige herfstige dag! De blaadjes verkleuren al en met het mooie licht zo… voelt haast al als oktober.
Pompoenen gescoord!! Ik denk eraan er ook een paar in onze hal beneden te zetten, zo gezel.