Het Herfsttopic

Welke plekken in Europa vinden jullie leuk om naar toe te gaan tijdens de herfst? Ik ben al naar Edingburgh geweest

Slot Neuschwanstein in Zuid-Duitsland :orange_heart:

2 likes

hoe vind je zulke dingen?
ik woon officieel in de provincie gelderland maar die is supergroot en ik woon op de rand van de brabant dus als je zoekt op pompoenmarkt gelderland kom je bv ook bij ede etc uit terwijl dat helemaal niet in de buurt is

2 likes

Ik wordt hier op 1 of andere manier zo vrolijk van. Heb zo ontzettend zin in de herfst dat ik gewoon chagrijnig kan worden wanneer iemand zegt ‘ik hoop dat we nog een mooie nazomer krijgen’ Nee, gewoon nee. De zomer heeft zijn kans gehad, besloot vooral te gaan regenen dus nu opzouten en laat de herfst maar komen.

9 likes

Stockholm! Je ziet in de stad ook echt de herfstkleuren door de vele parken.

Ik woonde hier vlak bij een paar jaar geleden, vandaar!

Vind het vooral balen dat we (volgens de vooruitzichten) nog een week of twee van dat gare tussenweer krijgen.
Zo’n vies lauw temperatuurtje van 20 graden. Bah.

5 likes

Hier zo een hekel aan. Vertrekken met een jas aan want toch wat frisjes en wie weet gaat het regenen, terugkomen en dan compleet bezweet die jas over je arm hebben hangen. Grrrr.

4 likes

Ik heb vanavond lekker soep gegeten met een trui aan terwijl ik Expeditie Robinson en Masterchef Australië keek, helemaal knus :relaxed: Laat de herfst maar komen!

7 likes

25 likes

Technisch gezien is het nog geen herfst, maar zodra de r in de maand is vier ik wel herfst. Ik ben zo blij dat het september is! :maple_leaf: :jack_o_lantern: :mushroom:

10 likes

24 likes

Waarom ontdek ik dit topic nu pas? Ik begin vandaag weer met leven! Hoera!

2 likes

Heb afgelopen tijd leuke herfstkleding gekocht en ben nu het september is weer helemaal in m’n element :fallen_leaf::maple_leaf::mushroom::chipmunk::hedgehog::cloud_with_lightning_and_rain:

4 likes

Ben al helemaal overgestapt op de herfstige thee en hard op zoek naar een shacket om ook in de herfst sferen te komen

2 likes

Ik hou van zomer, maar ik hou ook heel erg van herfst. Maar dat tussenweer
gatverdamme. ik wil gewoon lekker mn knusse truien aan zonder er smiddags uit te zweten. Mn collega’s waren helemaal blij dat het nog een paar dagen warm zou worden maar van mij hoeft t al niet meer.

4 likes

Jongens het is zover hoor! (meteorologische) HERFST!!! :grin: :maple_leaf: :fallen_leaf: :chipmunk: :fox_face: :umbrella:

20 likes

Echt zin om appeltaart te bakken om de herfst te vieren

3 likes

Ik werk 3 dagen in loondienst en ik heb daarnaast mijn eigen bedrijf. Ik heb nu een grote klus en heb aangegeven dat ik daarna vanaf half september tot eind oktober geen klussen aan kan nemen.

Gewoon omdat ik van de herfst wil genieten en anders nergens tijd voor heb en elke avond en weekend achter mijn computer zit. :rofl: Ik doe het ook meer als extratje, niet omdat ik het geld nodig heb.

20 likes


Heel herkenbaar denk ik :joy:

Ik dacht dat ze vandaag al pumpkin spice lattes zouden hebben, maar morgen pas helaas. Dus zit nu maar aan een chai latte, ook lekker herfstig.

24 likes