Het Herfsttopic

In de geur autumn harvest

Ze hadden dus niks van yankee candle maar heb wel ook een grote le creuset mok gekocht!

17 likes

Mijn kleine set up met ook een kaars van TK maxx :blush:

14 likes

Wat een mooie tuin/achtergrond!

Ik wilde net wat herfstdecoraties ophangen en neerzetten, maar m’n kat (toepasselijk genoemd Rosie Pumpkin Cinnamon) had er andere ideeën bij

En ik heb eindelijk een Halloween borduurwerkje af

50 likes

Wat is ze prachtig! Ze past er perfect bij ook!

1 like

Heel leuk! Ben ook benieuwd naar het resultaat als je dat wilt delen!

1 like

Na de post van @FrauHelga had ik ook zin in appeltaart! :maple_leaf::orange_heart:

Geen foto van een taartpunt, want warm is veel te lekker dus heerlijk ingestort! :crazy_face:

36 likes

Ohhh heerlijk! En dè Action pompoen. :heart_eyes:

2 likes

Voor m’n werk is dit weer heel vervelend en heb ik het liever tot na volgende week nog droog, maar verder… :smiling_face_with_three_hearts:

17 likes

Heerlijke dag om vrij te zijn, heb me op de bank genesteld met een geurkaars aan. En uiteindelijk nog even naar het tuincentrum voor wat herfstige plantjes in huis.
Dit is de buit:

15 likes

Heerlijk dat het vroeger donker aan het worden is en kaarsjes vroeger aankunnen :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Heerlijk! Ik ben erg benieuwd naar All is bright

Ik net een super leuk herfstukje op onze vensterbank: maait de hond het er met 1 staart veeg af. Dag stenen pompoentjes, lampionnetjes en schattige kabouters.

Wat er over gebleven is een houten vosje van mijn peuter en wat mos. :sweat_smile:

Maarrrr… het voelt nu wel écht echt als herfst!

1 like

Schijnbaar heeft de Hema ook Halloween-sieraden in het assortiment.

4 likes

Ik leef voor dit weer. Zo fijn! Lekker een cozy trui aan en chocolademelk in de maak :heart_eyes:

28 likes

Als iemand weet hoe ik hier aan kan komen zonder een ticket te hoeven boeken let me know.

9 likes

Ik heb geen idee of de smaak enigszins vergelijkbaar is, maar Monin heeft ook een pumpkin spice siroop.

1 like

Hot tip bij lidl

25 likes

Wow wat die had ik nog niet eens gezien, was helemaal afgeleid door die erboven. Guess dat ik nu weet waar al m’n geld naartoe gaat deze herfst :clown_face:

Oeh de winter pine en perfect pumpkin klinken goed. Als ik nog is in de Lidl geraak neem ik ze mee!

2 likes