Hot tip bij lidl
Wow wat die had ik nog niet eens gezien, was helemaal afgeleid door die erboven. Guess dat ik nu weet waar al mān geld naartoe gaat deze herfst
Oeh de winter pine en perfect pumpkin klinken goed. Als ik nog is in de Lidl geraak neem ik ze mee!
wow zullen die ook via de webshop te krijgen zijn denk je?
(Heb de lidl stad verder op zitten)
Je kan 't altijd proberen maar ik denk het niet eigelijk. Je kan wel aan iemand vragen het mee te nemen en op te sturen oid?
ik zat net te denken dat op weg naar werk een Lidl zit. dan moet ik het die maandag maar proberen of ze het daar nog hebben.
Beetje donker, maar heb deze kast eventjes omgetoverd naar herfst. Vanaf morgen zet ik ook Halloween spulletjes neer
Oeh nice! Ik heb meteen instructies aan mijn moeder gegeven, die woont zowat naast de Lidl.
Ik woon naast een Lidl dus als ik voor iemand moet kijken voor bepaalde kaarsen, hit me up! Ruiken deze een beetje goed trouwens?
Ik ben best tevreden over de yankee at homeās die ik tot nu toe heb gehad.
Oh goed om te horen! Ik vind YC de laatste tijd eigenlijk tegenvallen, maar misschien zijn deze net weer anders omdat het een andere collectie is?
Eens met de huidige collectie. Echt zonde en dan wel de prijs verhogen.
Het is met de oudere collecties (tot 2017 denk ik) niet geweldig maar gewoon zoals de collecties nu.
Ik merk ook dat ik geen YC meer pak.
Die van lidl zelf vind ik altijd prima. Zeker voor 2 euro
Oh wat een lekker uitzicht heb jijā:heart_eyes:
Mag ik een combinatie van de 3?
Aww dankjewel, ik kijk uit vanuit mijn nieuwe flat op natuurgebied de Biesbosch
Heerlijkš ziet er ook al heel mooi herfstig uit zo haha met die kleuren. Love it.
Welke kruiden doe je er bij?