In de geur autumn harvest
Ze hadden dus niks van yankee candle maar heb wel ook een grote le creuset mok gekocht!
Ze hadden dus niks van yankee candle maar heb wel ook een grote le creuset mok gekocht!
Wat een mooie tuin/achtergrond!
Ik wilde net wat herfstdecoraties ophangen en neerzetten, maar m’n kat (toepasselijk genoemd Rosie Pumpkin Cinnamon) had er andere ideeën bij
Wat is ze prachtig! Ze past er perfect bij ook!
Heel leuk! Ben ook benieuwd naar het resultaat als je dat wilt delen!
Na de post van @FrauHelga had ik ook zin in appeltaart!
Geen foto van een taartpunt, want warm is veel te lekker dus heerlijk ingestort!
Ohhh heerlijk! En dè Action pompoen.
Voor m’n werk is dit weer heel vervelend en heb ik het liever tot na volgende week nog droog, maar verder…
Heerlijke dag om vrij te zijn, heb me op de bank genesteld met een geurkaars aan. En uiteindelijk nog even naar het tuincentrum voor wat herfstige plantjes in huis.
Dit is de buit:
Heerlijk! Ik ben erg benieuwd naar All is bright
Ik net een super leuk herfstukje op onze vensterbank: maait de hond het er met 1 staart veeg af. Dag stenen pompoentjes, lampionnetjes en schattige kabouters.
Wat er over gebleven is een houten vosje van mijn peuter en wat mos.
Maarrrr… het voelt nu wel écht echt als herfst!
Ik heb geen idee of de smaak enigszins vergelijkbaar is, maar Monin heeft ook een pumpkin spice siroop.
Wow wat die had ik nog niet eens gezien, was helemaal afgeleid door die erboven. Guess dat ik nu weet waar al m’n geld naartoe gaat deze herfst
Oeh de winter pine en perfect pumpkin klinken goed. Als ik nog is in de Lidl geraak neem ik ze mee!