Ik had geen zin meer in het warme weer, dus lekker de herfst in huis gehaald vandaag
Die bloemen zijn ook zo mooi , heel gezellig!
Waar zijn die pompoenen van?
Spiced Gingerbread kaars staat aan met een herfstmuziekje, dekentje op de bank met de outdoor folder van de Bever. Zoo fijn. Ik wil ook leuke herfststukjes en een krans op de deur maar moet me even inhouden tot kerst als we (hopelijk) niet meer in een verbouwing zitten.
Action, maar al in juli gekocht.
Ze zijn vaak uitverkocht en bij mijn Action lag er zelfs al gauw een heel ander product in het schap, maar zag ze van de week weer! Helaas voor mij alleen de feloranje pompoenen en die heb ik al haha. Maar ze zijn er dus nog wel.
Ik hou niet van appeltaart, maar dit ziet er wel goed uit hoor
Net voor het eerst appels geplukt! Vond het leuk, maar je bent er wel snel klaar. Helaas geen plek meer op het terras dus we waren na een uur weer weg denk ik. Had er misschien wat meer van verwacht, maar weet ook niet precies wat dan wel. Oh, en megaaaaaaaa veel kinderen.
Inderdaad echt zo’n perfecte taartpunt Het voorste stukje van mijn appeltaartpunten ligt altijd als een soort crumble op het bord.
Welk recept gebruik jij voor deze appeltaart? Ze ziet er zo lekker uit.
Het geheim is zorgen dat ie goed koel is (dus direct vanuit de koelkast gesneden) en een scherp mes met kartels gebruiken.
@papierhier Ja er zijn vaak veel kinderen inderdaad.
Het helpt als je heel vroeg op de dag gaat, zodra ze open zijn. Dan ben je meestal voor de echte drukte uit. En verschillende landwinkels / boerderijen bieden ook activiteiten aan die leuk zijn om te doen. Een maisdoolhof, rondleidingen, een treintje achter de tractor aan… Meestal kiezen we een plek waar meer is dan alleen appels.
Rondneuzen in zo’n landwinkel vind ik bijvoorbeeld ook heel leuk.
@LoLLeKeN Ik gebruik deze van Koopmans.
Daarbij 1 kilo Goudreinetten (ongeschild gewogen), 100 gram rozijnen geweld in Amaretto, en 2 lepels maizena over de bodem om het overtollige vocht op te nemen. Dan krijg je geen natte bodem.
Oh en flink wat kaneel natuurlijk en suiker naar smaak. Deze keer had ik wat meer suiker nodig omdat de appels vrij zuur waren.
Ja we zijn inderdaad ook in de landwinkel geweest! Volgende keer misschien toch maar iets kiezen waar meer te doen is. Hielp ook niet dat het terras niet helemaal bezet mag zijn. Binnen mocht je niet zitten, raar genoeg.
Aah kijk ik ben gewoon veel te ongeduldig
Bedankt
Ik ga eens kijken of ik deze in de Belgische supermarkt terug kan vinden.
Stond een pompoen kar bij het tuincentrum, dus 2 pompoenen gekocht voor bij de voordeur Wil nog een leuke herfst krans voor aan de deur
Die fluwelen onder de tv is van Xenos en die op het tafeltje van Action
ik heb gister bij de tkmax eindelijk de geurkaars van mn dromen gekocht om te branden in mn kantoortje nu ik alle dagen thuis werk, maar heb misschien nieuw werk per 1 november waarvoor ik naar kantoor moet!!!
zal er maar extra van genieten dan
Ohhh welke heb je gekocht?