Oh goed om te horen! Ik vind YC de laatste tijd eigenlijk tegenvallen, maar misschien zijn deze net weer anders omdat het een andere collectie is?
Eens met de huidige collectie. Echt zonde en dan wel de prijs verhogen.
Het is met de oudere collecties (tot 2017 denk ik) niet geweldig maar gewoon zoals de collecties nu.
Ik merk ook dat ik geen YC meer pak.
Die van lidl zelf vind ik altijd prima. Zeker voor 2 euro
Oh wat een lekker uitzicht heb jij:heart_eyes:
Mag ik een combinatie van de 3?
Aww dankjewel, ik kijk uit vanuit mijn nieuwe flat op natuurgebied de Biesbosch
Heerlijk😍 ziet er ook al heel mooi herfstig uit zo haha met die kleuren. Love it.
Welke kruiden doe je er bij?
Bekijk Drink me Chai - Spiced chai latte - Low caffeine - Gluten Free op: https://www.bol.com/nl/p/drink-me-chai-spiced-chai-latte-low-caffeine-gluten-free/9300000018261157?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Deze gebruiken (die is ook standaard bij veel horeca), en geen water toevoegen maar alleen maar geschuimde (haver-)melk!
Ik gebruik een theelepel van iedere theemengsel en doe het in een wegwerptheezakje. Vervolgens doe ik havermelk samen met een theelepel rietsuiker in een pannetje. Daar doe ik het theezakje in. Tien minuten op laag vuur laten pruttelen
Dit duurt wat langer, maar zo krijg je echt lekkere chai (zonder opschuimmelk)
Kan eigenlijk niet kiezen.
Kan eigenlijk niet kiezen tussen 1 en 3.
Geen water. Havermelk bestaat ook grotendeels uit water, dus ik vind het niet nodig
Ik maak soms een mix van kruiden, die doe ik dan in een tas (haver)melk waar ik thee mee gezet heb. Dit is ongeveer het recept:
- 6tl kaneel
- 3tl gember
- 2tl kardemom
- 2tl piment
- 2tl kruidnagel
- 0.5tl zwarte peper
(optie: - 1tl anijs/venkel)
- zwarte thee/rietsuiker/melkpoeder)
Die mix van @Dombo heb ik ook, die is lekker. Heb hem zelf bij Jumbo gehaald. Ik zag dat ze bij Sostrene Grene ook chaimixen verkopen, die wil ik nog testen.
Jaa met opgeschuimde melk
Klinkt goed, die gaat op de lijst!