Dit ruikt naar pepernoten en speculaas. Heerlijk! Heb mijn hele lijf er mee ingesmeerd
Kan eigenlijk niet kiezen tussen 1 en 3.
Geen water. Havermelk bestaat ook grotendeels uit water, dus ik vind het niet nodig
Ik maak soms een mix van kruiden, die doe ik dan in een tas (haver)melk waar ik thee mee gezet heb. Dit is ongeveer het recept:
- 6tl kaneel
- 3tl gember
- 2tl kardemom
- 2tl piment
- 2tl kruidnagel
- 0.5tl zwarte peper
(optie: - 1tl anijs/venkel)
- zwarte thee/rietsuiker/melkpoeder)
Die mix van @Dombo heb ik ook, die is lekker. Heb hem zelf bij Jumbo gehaald. Ik zag dat ze bij Sostrene Grene ook chaimixen verkopen, die wil ik nog testen.
Jaa met opgeschuimde melk
Klinkt goed, die gaat op de lijst!
Behalve spinnen, mijn hele huis zit er vol mee lijkt wel.
Leuk bakrecept voor deze maand:
Ahh dit is echt mijn weer. Miezerregen, buiten sporten en dan lekker op de bank
Fixed that for you
Hahahha nee ik sport het liefst met dit weer buiten. Niet met ijzige kou of bloedhitte
Ik heb vandaag appel crumble gemaakt mmmmm
Ik ben zo blij met de herfst! Het vliegt voor mijn gevoel alleen zo snel voorbij omdat op 1 november alles meteen in kerstmodus staat. Ik associeer kerst meer met de winter en dan lijkt het alsof de herfst maar 2 maanden duurt : (
Leuk, waar is je jasje van?
Ik gebruik altijd dit pak voor chai tea latte at home. Deze wordt ook bij de bagels en beans gebruikt. Te koop online, bij Sligro, maar ook bij ekoplaza. 50/50 aanlengen met warme opgeschuimde melk. Hij is niet zo zoet maar vooral lekker kruidig😁. Ik vind deze echt het lekkerst!