Het Herfsttopic

Dit ruikt naar pepernoten en speculaas. Heerlijk! Heb mijn hele lijf er mee ingesmeerd :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Kan eigenlijk niet kiezen tussen 1 en 3.

Geen water. Havermelk bestaat ook grotendeels uit water, dus ik vind het niet nodig

1 like

Drie pompjes van dit, melk opschuimen en wat kokend water. :heart_eyes:

4 likes

Ik maak soms een mix van kruiden, die doe ik dan in een tas (haver)melk waar ik thee mee gezet heb. Dit is ongeveer het recept:

• 6tl kaneel
  • 3tl gember
  • 2tl kardemom
  • 2tl piment
  • 2tl kruidnagel
  • 0.5tl zwarte peper
    (optie:
  • 1tl anijs/venkel)
  • zwarte thee/rietsuiker/melkpoeder)

Die mix van @Dombo heb ik ook, die is lekker. Heb hem zelf bij Jumbo gehaald. Ik zag dat ze bij Sostrene Grene ook chaimixen verkopen, die wil ik nog testen.

3 likes

Jaa met opgeschuimde melk :heart_eyes:

1 like

Klinkt goed, die gaat op de lijst!

1 like

YAAAAS OKTOBERRR

5 likes

afbeelding

4 likes

Behalve spinnen, mijn hele huis zit er vol mee lijkt wel.

Leuk bakrecept voor deze maand:

3 likes

Ahh dit is echt mijn weer. Miezerregen, buiten sporten en dan lekker op de bank

1 like

Fixed that for you

13 likes

Hahahha nee ik sport het liefst met dit weer buiten. Niet met ijzige kou of bloedhitte

2 likes

Ik heb vandaag appel crumble gemaakt mmmmm

4 likes

Ik ben zo blij met de herfst! Het vliegt voor mijn gevoel alleen zo snel voorbij omdat op 1 november alles meteen in kerstmodus staat. Ik associeer kerst meer met de winter en dan lijkt het alsof de herfst maar 2 maanden duurt : (

5 likes

Vind m’n outfit wel lekker herfstig vandaag :brown_heart:

41 likes

Leuk, waar is je jasje van? :heart_eyes: :jack_o_lantern:

2 likes

40 likes

afbeelding

Ik gebruik altijd dit pak voor chai tea latte at home. Deze wordt ook bij de bagels en beans gebruikt. Te koop online, bij Sligro, maar ook bij ekoplaza. 50/50 aanlengen met warme opgeschuimde melk. Hij is niet zo zoet maar vooral lekker kruidig😁. Ik vind deze echt het lekkerst!

12 likes