Het Herfsttopic

ooohh als je een huisje hebt geboekt wil ik heel graag een linkje en je nadoen.

1 like

Ik wou ook een huisje boeken, maar wat is nou zo’n week waarvan je weet dat t echt herfstig gaat zijn? :see_no_evil:

Oktober lijkt me wel veilig? Eind september begin oktober?

Wij zijn vorig jaar in de eerste week van november een weekendje weg geweest naar de Sallandse Heuvelrug, en daar was het toen perfect weer. Mooie oranjerode zon en overal blad op de grond :heart_eyes:

Maaaar het is natuurlijk heel erg afhankelijk van de temperaturen de komende weken.

Eigenlijk best slim om een lijstje te maken, ik bedenk vaak allerlei dingen die ik wil doen en vergeet het vervolgens weer en dan voor je het weet is de herfst al voorbij. In ieder geval kreeg ik net drie heerlijke sweaters binnen waar ik in ga wonen zodra het lekker fris is, van https://www.instagram.com/shikhadesigns_/ heerlijk zacht en warm!

Verder heb ik vorig jaar samen met mijn zoontje slingers gemaakt van gedroogde sinaasappel en dennenappels dus dit jaar wil ik weer zoiets vergelijkbaars doen. En inderdaad een appeltaart maken van zelfgeplukte appels, naar een pompoenboerderij. Niets origineels, maar wel zo leuk! Ik hou ervan om de jaarfeesten een beetje aan te houden en ook activiteiten daaromheen te plannen, dus ik hoop dat ik deze Mabon, Samhain en Yule een beetje de tijd heb (of neem) om dat ook daadwerkelijk te doen!

2 likes

De eerste is er :heart_eyes:

15 likes

Geniet ervannn! :heart_eyes: Bestel je de pumpkin spice frappucinno of…?

1 like

Ja klopt

Ik denk dat ik ook wat boekjes over de herfst ga kopen om samen met m’n zoontje te lezen.

Vond deze er mooi uit zien.

12 likes

Ik ga volgend jaar trouwen met als thema ‘herfstwedding’ dus helemaal enthousiast over dit topic haha, love alle tips

13 likes

Wat leuk!! Echt mijn droom ook :heart_eyes::fallen_leaf:

Zo! Heb de boel veranderd in huis met alle herfst spulletjes. Wil alleen nog zo’n grote pompoen van de action en dan ben ik tevreden.

Ik wacht alleen wel met alle Halloween spullen tot de eerste week van oktober want nu is me nog te vroeg.

2 likes

Wij zijn vorig jaar midden oktober naar Luxemburg geweest, zo herfstig! Ellelange wandelingen in Mullerthal en opwarmen met warme chocomel in een knus, kneuterig cafe.

Wil dit jaar weer zo’n mooie bestemming, dus als iemand tips heeft😏

19 likes

Met een kopje thee en een dekentje Heel Holland Bakt kijken. Ze zijn een appeltaart aan het bakken. Ondanks het goede weer vandaag heb ik nu toch een heerlijk herfstgevoel :blush:

3 likes

Ik hoop dat jaar Candy Corn te vinden.
Ik ben zo benieuwd naar de smaak.

Candy Corn proeft naar suiker, beetje vreemde structuur ook, dus verwacht er niet te veel van haha.

1 like

Heb je in het buitenland gehad of in Nederland?

Haha, precies. Echt niet de moeite hoor.
Je kan het hier bestellen, als je wil. Heb het ook wel eens bij Xenos zien liggen.
https://www.usfoodz.nl/mayfair-candy-corn-92g

1 like

Ik wil in de herfst naar Duitsland naar de Eifel en daar dan ook de Geierlay Hangbrug belopen. Verder ook mooie kastelen daar en ziet er mooi uit in de herfst zie ik aan de foto’s.

Mogelijk dat festival wat hier eerder genoemd werd dan ook bezoeken!

4 likes

Maakt echt oprecht niet uit. Het is suiker met een weeïge vanille smaak.
Het is een beetje de taaitaai onder Halloween snoep. Het hoort er bij, maar niemand vindt het te vretten.

2 likes