Ik vries soms een deel van het pak in in deelblokjes omdat ik het anders niet op krijg, heb alleen af en toe zin in een chai latte, niet een week lang elke dag! Maar dan heb je het altijd in huis!
Vero Moda
Wat een heerlijk topic dit
Ik ga dit jaar voor het eerst decoratie kopen.
Het is tenslotte m’n lievelingsseizoen.
Iemand nog tips? (ga sowieso naar de lidl volgende week)
Ik merk zelf dat veel decoratie al weg is, vooral bij de Action lijken ze al geswitcht te zijn naar sinterklaas en kerst. Maar sowieso pompoenen scoren bij een lokale boerderij
Ik heb de hele ochtend herfstvlogs gekeken, inclusief over the top Amerikaanse decor dingen en nu wil ik ook. Hopelijk is er nog iets te vinden in de stad. Ik ga voor pompoenen, droogbloemen in herfstkleuren en hopelijk nog een krans op de deur!
Je hebt me geïnspireerd, ik ben deze nu ook aan het maken Zo leuk!
Dit zijn pas Herfstkleuren…
Ik zou vanavond uit gaan, maar zo geen zin om 20 minuten in de stromende regen naar de stad te fietsen.
Zit nu lekker onder een dekentje met alle kaarsjes aan Harry Potter te kijken. Zit echt te genieten
Best say ever. Zooo veel regen, straks gaan mijn vriend en ik onze wandelschoenen aantrekken en lekker wandelen in het bos .
Als je geld kunt missen, zou ik een Ilse jacobsen jas aanraden. Ik heb er eentje in de uitverkoop gekocht en die laat bijna geen regen door. Alleen als ik in een hoosbui fiets voor een langere tijd, word ik een beetje nat
Is de bovenste van Only? Zo ja, dan heb ik die van de week gekocht. Nog niet getest in de regen, maar hij is lekker warm want hij is gevoerd. Zit alleen geen rits in. Alleen drukknopen.
De omgeving van Bergen/Schoorl! De Schoorlse Duinen is een mooi natuurgebied met duinen, heide en bos. Je kunt ook lekker uitwaaien langs het strand en er zijn een heleboel mooie wandelingen. Bergen is een leuk dorp, wat groter dan een gemiddeld dorp en er is veel horeca en winkels. In oktober is er ook de Kunst 10-daagse waar allerlei ateliers open zijn voor bezoekers en de winkels en horeca spelen er ook leuk op in. Het is dan ook wat drukker dan normaal, maar wel heel gezellig.
De jassen van Maium kan je dragen als normale regenjas en ze hebben ook een speciaal uitritsbaar stuk waardoor het een fietsponcho wordt! Geniaal
Die heb ik vorig weekend besteld en afgelopen week al goed kunnen gebruiken.
Wel prijzig maar vind em het geld waard! Super mooie jas en heel handig idd met dat uitritsbare stuk.
Ik heb deze, heel blij mee!
De persoon die dit heeft bedacht verdient een lintje.
Hoe valt deze jas? Heb je je eigen maat genomen?
Omg maar dit komt toch sowieso tussen je spaken?
Ik zit zelf meestal gewoon op het achterste van mn jas, op de foto hangt het er overheen en idd naast de spaken, want dat zal er vast mooier uitzien. Maar in het echt fiets je zo meestal niet denk ik!
Dit account!
Ja er werd op hun website bij mij XS aanbevolen ( 1.75 en 60 kg) ik heb toch een S genomen omdat ik er wel gewoon een dikke trui of eventueel een jasje onder wil kunnen dragen en de S zat ook gewoon goed. Had echt geen maat kleiner moeten nemen want anders zat ie bij mn schouders te strak.
Ik heb een c/d cup. Als je een grotere maat hebt is het zeker aan te bevelen geen kleine maat te bestellen. Hij gaat daar dan wel trekken vind ik.
De lengte was gewoon goed bij die maat!