Het Herfsttopic

Oh wat super leuk dit! :heart_eyes:

1 like

Heb je link voor die tiktok? Ik heb m ook gezien maar niet opgeslagen maar het lijkt me toch wel heel leuk voor in de klas

4 likes

Deze! How to make glow in the dark mushroom lights 🥹 thanks for the teaching us @mystiquerealm #cottagecorediy
Echt wel oppassen met lijmpistool, want je verbrand je vingers zo met prutsen… :sweat_smile:

7 likes

Oh ja ik zie het. Dat gaan we de kleuters niet zelf laten doen

1 like

Oh nee kleuters al helemaal niet nee! :sweat_smile:

2 likes

Heb een gedeelte alvast in herfst sferen gebracht in huis!

24 likes

In Sint odielenberg (Limburg) zijn 10/11 september weer pompoendagen. Ik ben helaas op vakantie, maar volgens mij is dat wel leuk als je in de buurt woont.

2 likes

Yes ik. In Bunnik zitten meerdere boomgaarden die mee doen. Vorig jaar was ik in Bemmel en dat was ook een hele leuke. Landwinkel de Woerdt heet die.

3 likes

Ik was vorig jaar ook bij De Woerdt, dezelfde dus als @FrauHelga zegt. Echt een aanrader!

4 likes

Ik heb zoveel zin in een herfstwandeling met appeltaart en koffie daarna :fallen_leaf:

10 likes

Voor wie er een uitstapje naar België van wil maken is er ook nog dit:

1 like

De fruittuinen van West in Amsterdam of Olmenhorst.

3 likes

:kissing_heart:

5 likes

Voor alle extreem basic white girls(including me), gisteren even langs Starbucks gelopen om te vragen of we deze ook in Nederland krijgen.
Vanaf 8 september beschikbaar :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

32 likes

Held!! Ik stond gisterochtend voor saus bij Starbucks, want PSL was er blijkbaar nog niet. Terwijl het in Amerika en Engeland al gewoon te krijgen was :sob: De barista wist ook niet te vertellen wanneer het dan wel kwam, dus dan zal dat ook wel 8 september zijn. Zin in :heart_eyes:

2 likes

Ja, bij mij zeiden ze dat het zonder duidelijke reden een week verplaatst was. Dus zou eerst 1 sept zijn

Zo fijn dat je het nagevraagd hebt! Ik was van de week gelijk na m’n werk naar Starbucks gegaan, maar daar was idd nog niets te zien. Hoop zo dat al die mokken/cups ook verkrijgbaar zullen zijn :heart_eyes:

1 like

Ik heb al de pumpkin spice cups van Nespresso gekocht :partying_face:

8 likes

Oh ik ben heel benieuwd hoe je die vindt!

OH ik ben heel benieuwd hoe die is! Laat je weten als je hebt geproefd? :star_struck:

3 likes