Helaas ben ik er morgen niet om mezelf tot weerkundige te verklaren en het hele huis te begraven onder de herfstdecoratie. Maar zodra het kan ga ik los en als m’n man het er niet mee eens is duw ik dit screenshot onder z’n neus.
Wat een fijn weer vandaag! Niet te warm maar wel zonder jas en de herfst begin ik echt al te zien. Eerste kastanje is gespot!
Ik las herfstdeo, vond het al erg ver gaan om voor elk jaargetijde andere deo te hebben (en die dan op zolder te bewaren voor volgend jaar).
En gefeliciteerd met je dochter!
Dat laatste komt alleen maar door de droogte, dus eigenlijk niet echt iets om blij mee te zijn… Maar snap je gevoel!
Haha Dove Pumpkin Spice. Wellicht is er een markt voor.
Het zijn hier vooral stenen pompoenen en paddestoelen van Action, een zelfgemaakte herfstslinger, etc.
Nou als je Pumpkin spice ruikende oksels wilt, is er een deo voor:
Deze foto’s had ik toevallig laatst gemaakt bij TK Max. Ik vond de borden fantastisch maar overbodig om te kopen.
Ik heb een 2 delig servies van ondermeer deze borden
https://www.instagram.com/p/Ch7fGUODGpM/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Misschien vindt iemand dit leuk!
Heel leuk. Voor dit soort dingen zou ik meer in de dorpen willen wonen en kinderen hebben.
dit is echt heeeeel cute gedaan
Waarom word ik in dit pleuris topic getagt
Ooooh Wat superleuk!
OMG wat een geweldig hoekje!
Waar heb je die leuke mokken gekocht, en het vosje linksboven op de plank?
Geweldig!
Ah lief dankjewel allemaal!
Mijn herfst hartje is ook echt blij, net ook een pompoen gekocht om lekker soep van te maken! Ik negeer de warme temperaturen echt buiten!
@FrauHelga het vosje is van de Xenos van vorig jaar, volgens mij zag ik hem weer op de website. De mok met de pompoenen is van next, komt ook de theepot vandaan. De hello pumpkin mok is van Amazon, duits merk uiteindelijk, beetje duur maar wel tof! De vos heb ik al heel lang, vermoed zelf dat ie van de Tedi in Duitsland is, maar weet het niet meer. En de andere is de herfstmok van blond.
Super leuk!
Ik voel me opgelicht, het is hier zomerweer vandaag???
Dank dank dank! Het vosje is nog beschikbaar bij Xenos; meteen besteld.
Als we kijken naar de stand van de aarde ten opzichte van de zon is het nu ook gewoon nog zomer haha. Pas rond de 22ste/23ste van september is het herfst.