Deze schattige mok is nu een heel stuk afgeprijsd bij Bol! Eerst was hij rond de 17€.
Hema heeft overigens ook een vosjesmok met sokken er bij maar die is online uitverkocht.
Deze schattige mok is nu een heel stuk afgeprijsd bij Bol! Eerst was hij rond de 17€.
Hema heeft overigens ook een vosjesmok met sokken er bij maar die is online uitverkocht.
Vrijdag ben ik vrij en ik denk erover na om de trein te pakken om naar Starbucks te gaan voor een PSL en om hopelijk een pompoenmok te scoren
Ik trouw aankomende vrijdag. Ik hoop dat het dan nog mooi weer is (in ieder geval droog) en daarna mag de herfst écht beginnen! Zaterdag ga ik naar een pompoen boerderij in de buurt
Ik hoop niet dat ik nu je plan verpest maar er rijden geen treinen vrijdag
Ojaaa, dan wordt het niks hahaha.
Ik hoop op een mooie nazomerse / herfstige dag voor je!
Geniet ervan
Lief, dankjewel!
Jeeej het is weer wat koeler, echt zin in meer herfstig weer. Heb vannacht stiekem ook genoten van het onweer en de regen tegen de ruit (overigens wel blij dat nu de zon schijnt)
Maar ben nog wel op zoek naar een mooie deken voor op de bank, liefst geen fleece of dun gebreid/gehaakt ivm de kat haha. Dus als iemand de ultieme tip heeft, ik ben benieuwd!
Hebben jullie nog tips waar je echt leuke/bijzondere herfstdeco koopt? Dus even bijzonderder dan action etc.
Ohneeee zo zonde
Depot! Is een Duitse winkel en vind ik geweldig. Net wat sjieker ook. Ze hebben een Nederlandse webshop.
Heb er mooie paddenstoelen van. *en ze pakken wel goed in… Verzenden duurt alleen wat langer. DEPOT online shop | Alles voor een droomhuis
@DaintyDream ja echt, hoorde het al toen ik het doosje van de bezorger kreeg. Heb een mail gestuurd, hopelijk snel een oplossing.
Ik heb een wollen deken van arket en vind m echt fantastisch! De deken houdt ook goed warm zonder dat ik enorm ga zweten. https://www.arket.com/en_eur/homeware/home-decor/product.linnea-andersson-blanket-blue.0970369002.html
Nou, ik had gemaild… Binnen een uur antwoord, hoef hem niet terug te sturen en geld inclusief verzendkosten zijn al terug gestort… Dat vind ik wel netjes… Er was geen voorraad meer dus ze kon geen nieuwe opsturen helaas…
Gelijk de lijm gepakt en van veraf zie je er niets van op de kast…
Volgende keer kun je kintsugi doen. Dan plak je het met goudlijm en kan een heel tof effect geven
Voorbeeldje:
Oh wat gaaf! Dat ken ik niet maar ziet er heel tof uit inderdaad!
Misschien niet heel mooi met deze kop vanwege de print. Maar voor de volgende keer
Oeh ben benieuwd wat je ervan vindt! Lagen de herfstmokken er ook al?
Deze is best lekker. Niet zo zoet als de gewone psl en doet mij denken aan vietnamese ijskoffie (hele sterke koffie met gecondenseerde melk)
Ik zag wel de herfst tumblers, maar niet de mokken. Maar ik ging naar een vrij kleine Starbucks dus het kan zijn dat het wel bij de grotere of drukbezochte er is