Het Herfsttopic

Dat klinkt wel interessant! Binnenkort maar eens proberen.

Mocht iemand anders toevallig langs Starbucks Nijmegen komen en de mokken zien wil diegene het dan delen? :blush: Ik denk dat ik zelf vrijdag even ga kijken

2 likes

Ik ben echt een sucker voor de keukensets van Dille & Kamille, en vandaag vond ik zelfs de ultieme herfsttheedoek met bijpassend tafelkleed :heart_eyes: :fallen_leaf: zooo blij mee!

Voor m’n dochter heb ik ook een paar herfstige truitjes gekocht. Niet helemaal het juiste topic, dus even verborgen.

Samenvatting

32 likes

Super leuk! De kleding ook, waar komt het vandaan?

Mijn dochter was met oma bij de action, want ze mocht een kleurboek uitzoeken, zag ze allemaal pompoenen, zegt ze tegen oma, ‘kijk oma, dat moeten we voor mama meenemen, want mama houdt daarvan!’. Dus nu heb ik de pompoen met lichtjes erin thuis staan! :rofl:

11 likes

Van de Zara!

2 likes

en, was die lekker??!

@nightlife als het goed is hebben de SBs ze al. ligt er denk ik aan per filiaal wanneer ze het vullen. Hier zeiden ze vorige week dat het ergens in de middag of avond zou staan.
Kan helaas zelf pas morgen. De drama.

1 like

Hmm ja ik dacht ik geef ze nog een extra dagje in de hoop dat ze het dan wel hebben. Heb eigenlijk 0 reden om die kant op te gaan de aankomende tijd :sweat_smile:

1 like

:point_up_2:t2:

4 likes

Hahahaha oeps! Was veel geld kwijt, er staat er ook nog 1 in de auto (de cup met pompoenen erop).

14 likes

Ah, die tumblers zijn ook leuk! Weet je de prijzen nog? :smile:

3 likes

Dit ga ik morgen halen thanks

4 likes

Allebei €14,95,-

4 likes

Ik weet niet meer wie het postte maar bedankt. Hij is zo leuk :smiling_face_with_three_hearts::fox_face:

15 likes

Dat was ik, wat is ie leuk! Hoe vallen de sokken? Ik heb maat 43 dus vrees dat ze te klein zijn voor mij.

1 like

Kan je er fatsoenlijk uit drinken met die oren?

1 like

Ooh de mok is echt leuk. Ik hoop dat de starbucks waar ik zaterdag heen ga ze ook heeft liggen.

1 like

Ik heb heel veel Starbucks om mij heen dus kan eventueel opsturen.

2 likes

Awh super lief! Mijn dichtstbijzijnde starbucks is een half uur rijden en ik denk niet dat zij ze hebben (bataviastad). Dus moet nog even kijken wat er nog meer in de buurt is bij mij. Hopelijk vind kan ik zelf wat vinden, anders dm ik je nog wel

4 likes

Ik heb maat 37 maar ze vallen idd vrij smal en passen mij best prima. Dus denk dat mt 43 wel krap wordt :sweat_smile: maar voor €6 zou je ook gewoon de mok kunnen kopen en de sokken afgeven ofzo haha

@marley , nog niet geprobeerd maar ik ben rechtshandig dus dan zitten de oortjes aan de voorkant. Zou neem ik aan geen issue moeten zijn :grin:

1 like

Ren allemaal naar de Hema want kijk nou HOE cute!!

23 likes

Deze heb ik ook nog.
Kostte €5,-

6 likes