Ik ben met m’n kids op een pompoenfair geweest en daar hebben we een pompoen uitgesneden. Was heel leuk. En sfeervol met de harde regen op het dak van de kas.
Wat is dit toch een heerlijk topic!
Vandaag 5 liter appelmoes met extra kaneel gemaakt van de appels die ik kreeg van een buurman. Vanavond kaarsjes aan en een herfstige film kijken.
Ik heb normaal altijd veel moeite met de overgang van zomer naar herfst, maar de ideeën uit de topic helpen echt.
Zo leuk!
Ik heb stoofvlees in de slowcooker en stoofpeertjes al op staan, krijg ik echt een herfstgevoel van!
Stoofpeertjes zijn zo ontzettend lekker! En het hele huis ruikt dan heerlijk. Moet dan echt aan vroeger denken wanneer mn moeder ze maakte.
Stond vandaag vet lang in de file en was gestopt bij een tankstation omdat ik moest plassen. Was ook een Starbucks bij, dus ik dacht, Hee laat ik zo’n pumpkin spice latte kopen voor de rest van de rit .
Never. Again.
Gadverdamme wat is dat voor smerige meuk? Kostte gewoon ook 5 euro. M’n hele herfstvibe in 1 keer vermorzeld
Heb je deze in de winkel gekocht? Ik heb vandaag bij de H&B en een lokaal winkeltje gekeken, maar daar werd deze smaak niet verkocht helaas.
Oke thx! Dan moet ik hem maar bestellen.
Afgelopen week onze woonkamer gedecoreerd voor de herfst en naar Pompoenboerderij Onderdijk en Bos geweest:
Waaaauw wat mooi!!!
Waar heb je de grote stenen pompoen naast de tv vandaan als ik vragen mag?
Thanks!
Die heb ik vorig jaar bij Action gekocht.
Heel mooi gedaan!
Waar is de achtergrond op je tv van?
Ja fleece truien zijn een gateway drug. Volgend jaar ga jij ook achter pompoenmokken aan.
Ik ben wel goed maar niet gek.
Ik spreek je volgend jaar wel
Heerlijk! Mag ik vragen waar je deze hebt gekocht? Want ik zie bijvoorbeeld online exemplaren van 70€ voorbij komen (Oodie)
Ik moei me even: Ik heb de mijne bij primark gekocht vorig jaar en ook eens eentje bij intratuin (?) ofzo haha, in elk geval een groot tuincentrum in NL (woon zelf in Belgie dus ken niet alle namen van tuincentra in NL)