Aah so cute net een stukje uit een ghibli film voordat je naar een andere wereld gaat
Ik heb vanochtend in de regen appels, peren en pompoenen geplukt. En nu sta ik bij de bakker en heb ik teveel chocolaatjes gekocht
Net bij Starbucks 5 min van Amsterdam Cs gekeken, was net te laat, iemand had ze allemaal gekocht
Dit is mijn favo winter drankje, maar nu voor de herfst hebben ze ook de pumpkin spice editie, die bijna net zo lekker is
Omg. Dit heb ik nog!!! Heerlijk
Herfst geeft me echt het gevoel dat ik een hele nieuwe persoonlijkheid kan kopen.
Met een teddy tas, herfst draagdoek, to go beker, ochtendwandelingen, koffiesiroopjes en miracle mornings.
Edit : en huispakken, fleece dekens en pantoffels
Waar koop jij deze? Ik wil wel weer een nieuwe chai proberen, maar heb deze volgens mij nog nooit gezien bij de ah
Sostrene grene heeft ze in meerdere soorten! Ik geloof dat er eigenlijk ook melk in hoort, maar met warm water alleen al is t rijk aan smaak
Ah, ik zag die van de week in het roze, maar deze kleurtjes had ik wel willen hebben! Toch komende week maar eens terug.
Ik zit ZO te genieten, jongens.
Heb zowaar een trui aan, geurkaarsjes aangezet, de kat zit op schoot en m’n beste vriendin staat kaasfondue voor ons te maken in de keuken
Ik heb hier zo naar uit gekeken, leef helemaal op.
Dat het aankomende week weer warm en zonnig wordt negeer ik even.
Vanmorgen de herfstspulletjes tevoorschijn gehaald. Samen met het regenachtige weer en een geurkaars aan (apple butter van DW Home) geeft het zo’n lekker cosy gevoel
Zo fijn dit weer! Ik hou echt van elk jaargetijde maar het is echt top om eindelijk weer eens normaal te kunnen ademen
Vanochtend ook lekker met appel&kaneel uit de oven ontbeten met volle kwark en maple syrup
Ik heb de mandarijntjes ook weer helemaal opnieuw uitgevonden
Perfect weer om mijn zomerkleren weer op te bergen en wat truien in de kast te leggen.
Ik heb gisteren griesmeelpudding gemaakt en ga van de werk weer hutspot maken, zoveel zin in.
Ik heb dit gisteren ook gedaan en werd er echt blij van dat ik nu weer al mijn truien aan kan. Ik houd veel meer van herfst/winterkleding dan van zomerkleding
Ik was net in de Intratuin en er waren allemaal leuke herfstspulletjes. M’n zoontje keek z’n ogen uit!
En nu thuis op de bank met de regen op de ramen
edit:
Oh en ik heb gister wat sierfruit gehad van een vriendin. Uit haar eigen tuin. Zo een leuk plekje geven!
Sowieso is het wisselen tussen seizoenen wel een feestje, dan zie ik weer mooie coltruien waar ik lang niet aan heb gedacht en dan voelt het net alsof ik nieuwe kleren heb!