Super leuk! Hoe heb je dit gedaan?
Met zo’n rollade touw (sorry weet even het goede woord niet haha) heb het van instagram! (Instagramlinkje lukte niet maar via dit recept)
Thanks ik weet wat ik zondag ga doen!
Eet het ook een beetje makkelijk?
Ja! Je moet alleen zorgen dat je de touwtjes niet te hard aantrekt want dan valt het uit elkaar
Ik vind ‘Love, of course’ op Videoland ook wel een lekkere herfstige film. Wel Hallmark, moet je van houden.
wat een grappig, eftelingachtig idee
Weet iemand waar in NL je pumpkin pie kan eten? Ben te lui om zelf te maken maar vind reizen niet erg😜
Nou, misschien bij iemand uit de Baktopic. Mits pumpkin pie wint
Als je in de buurt van Zaandam bent mag je komen halen
Vorig jaar had je die bij la place! Geen idee of ze hem weer in het assortiment hebben maar dat zou een optie kunnen zijn
Deze straat bij mij in de buurt is op en top herfst. Ik rijd er zo vaak mogelijk langs want het duurt maar even!
Omg wat goed gelukt ook! Maar de grote hamvraag is natuurlijk, was het net zo lekker als dat het eruit ziet?
Ik wil dit straks voor het huis neerzetten, maar ik mis nog iets? Vind het een beetje kaal zo. Nepblaadjes? Takken? Heb nog oude takken van de leilindes van vorig jaar die liggen te drogen. Hebben jullie suggesties?
ik heb zelf een gele van deze bloemen (ik weet de naam even niet meer) voor de deur, misschien is dat ook leuk bij jou
Bolchrysanten? Die heb ik er ook bij staan
Lantaarn, bloemetjes, stro, mos, eikeltjes, bladeren
Ik vond ze heel lekker! Eigenlijk gewoon appelflap in een andere vorm haha