Het Herfsttopic

De houtkachel brandt hier zo heerlijk sinds vanochtend.

Heb net granola gemaakt en nu staat er een bananenbrood met peer in de oven :fallen_leaf: (mn vriend vond de granola stinken :exploding_head:). Het ruikt door het hele huis naar kaneel, zoooo lekker. Echt zo’n fijne zondag

9 likes

Ik ben opzoek naar die vliegenzwammen voor mijn herfsttafel. Waar zijn deze van? Of weet iemand waar je zulke mooie exemplaren kunt vinden? Ik vond die van de Action nét niet leuk genoeg.

1 like

Ben je nog geweest?

Wij zijn er heen gefietst maar kwamen 1 voor 4 aan. Ik had niet de openingstijden gecheckt, maar het ging dus om 4 uur dicht. Gelukkig mochten we nog wel even snel naar binnen. Was leuk om te doen en het zijn ook echt lekkere appels. Jammer dat er veel modder was, maar dat hoort erbij.

En jammer dat ik niet van appeltaart hou haha, dus nu moet ik maar heel veel appels eten. Peren stonden helaas te ver om nog naartoe te gaan.

4 likes

Ik heb ze twee jaar geleden bij de Intratuin gekocht.

2 likes

Leuk dat jullie nog even mochten plukken! Houd je ook niet van iets anders met appel? Crumble, appelflappen? En anders maar gewoon lekker zo eten, ja!
Wij zijn niet meer geweest, dochter is helaas nog steeds ziek.

1 like

Jammer!

En nee ik hou dus niet van gekookte/gebakken appel haha. Maar wel gewoon van zo eten en meestal blijven ze wel even goed.

2 likes

24 likes

Helemaal blij met mijn nieuwe Halloween themed lichtjes van de Hema! :smiling_face_with_three_hearts:

33 likes

Gisteren in het middag zonnetje in de tuin

6 likes

Ga straks lekker alleen een boswandeling maken terwijl de regen op mijn paraplu tikt. Om vervolgens thuis lekker een kopje thee te drinken en een kaarsje aan te doen.
Dit weer doet me echt zo goed.

13 likes

Laatst vertelde ik tegen mijn moeder over die fluwelen pompoenen die ik hier had gezien en dat ik het wel leuk zou vinden om wat herfstdecoratie in huis te hebben. Door de lichte kleuren doet mijn inrichting nogal zomers aan. Kom ik net thuis van vakantie, zie ik dat mijn moeder mijn dressoir in herfststijl heeft versierd. Mét fluwelen pompoenen. Zo lief :heart_eyes::smiling_face_with_three_hearts:.

72 likes

Net gespot in Primark

14 likes

Moest aan jullie denken bij Appie (pompoenen, peren en appels volgens mij). Ziet er wel beetje uit als de Snorkels.

10 likes

Leuk en lief van haar zeg!
Waar heeft ze deze gekocht?

1 like

Bij Kik(?). Ik ken het niet maar is een soort Action denk ik. @usernameerror had ze hier ook vandaan zie ik!

2 likes

Wibra heeft ze ook!

3 likes

Appeltaart van zelfgeplukte appels. :heart_eyes:
Ik greep alleen naast de kaneel; die had ik laatst uit mijn handen laten vallen in het afwaswater, dus dat potje kon ik weggooien. Toen ben ik het echter vergeten te kopen en vandaag dacht ik er pas weer aan. Toen heb ik koek- en speculaaskruiden van Verstegen gebruikt, want die bestaan voor een groot deel uit kaneel. Was heel erg lekker en maakte het nog wat warmer van smaak.

38 likes

Altijd goed en nu ook zin in! :yum:

3 likes

Heb dit weekend pompoenappelflappen gemaakt :heart_eyes: zo leuk om te maken en zag er geweldig uit (wilde het liefste een kaneelstokje gebruiken als steel maar die had ik niet meer en geen zin om naar de winkel te gaan haha)

72 likes

Ohhh ik vind die pompoen best leuk!

2 likes