Het Herfsttopic

Maar hoe moet je het anders noemen, oil balls verkoopt toch minder goed haha

Edit: O het is in Gent…

4 likes

Thanks Ben helemaal geinfluenced :maple_leaf::fallen_leaf::jack_o_lantern:

9 likes

Kijk, hoe leuk als je bord vol ligt met mini pompoentjes?

https://www.instagram.com/reel/CjLCHYKjIpv/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

18 likes

Pompoenen zijn nu echt supergoedkoop bij de appie (wel veel minder leuk dan even naar de boer fietsen).

Zwarte pompoenpotjes bij de intratuin.

6 likes

Herfstig NY😊.
Wel jammer dat Central Park nog helemaal groen is op enkele bomen na ;).

23 likes

Kwam dit laatst tegen :smiling_face_with_three_hearts:

20 likes

Ik heb bij mijn voordeur 2 pompoenen, een bolchrysant en paars/witte heide gezet en ik vind het zo’n vrolijk gezicht als ik thuis aan kom :grin:

5 likes

Ik ben gisteren ook begonnen aan de herfst-inrichting! En nav jullie posts wil ik nu ook iets bij de voordeur zetten haha.

14 likes

Om in de sfeer te blijven, ben ik vandaag ook naar een pompoenenveld/verkoper geweest.

36 likes

Vandaag een boeren kraampje gezocht om kalebassen te kopen. Staat gelijk zo gezellig!

19 likes

Le creuset heeft een braadpan die er uit ziet als pompoen. IKWILHET maar heb er dus echt geen 309 euro voor over :sweat_smile:

10 likes

Mooi is 'ie hè? Maar echt te duur inderdaad.

Next heeft ook een leuke.

5 likes

Omg kan deze op gas? Het is toch geen echte braadpan of ben ik nou gek?

1 like

Ik durf het niet te zeggen; er staat ‘aardewerk’. Ik denk dat het misschien een ovenschaal is, of een opdienschaal? Het wordt op mijn mobiel vertaald als braadpan maar aardewerk zou ik zelf niet op gas zetten.

Edit: de originele site zegt dit:

Sorry voor de verwarring.

Speciaal naar de Hema voor de herfstslinger en die eikelpotjes, online staat dat het op voorraad in de winkel zou moeten zijn. Nergens te vinden, een medewerker heeft het opgezocht en ze zouden er wel moeten zijn, maar het is nagevraagd en ze hebben die levering nog niet? :sob: Zo jammer.

3 likes

Ik was een weekje op de Veluwe, vakantiepark de Roek. Een enorme aanrader: betaalbaar, dorp op loopafstand, in het bos en een zorgbedrijf.
Maargoed heb dus ook veel foto’s gemaakt. Helaas geen rode paddenstoelen gespot maar wel een hoop andere herfstdingen.

herfstfotos

21 likes

Ik heb ze vandaag in mijn Hema gezien, dus t zal vast niet lang duren!

3 likes

Oh die heb ik! Al heb ik er niet dat bedrag voor betaald. Super fijn ding is het :grin:

3 likes

Kan goed zijn dat ze het al wel hebben maar de hele levering nog boven ingep

3 likes