Jullie snappen mijn blijdschap bij deze vondst wel!
Bij de Depot in Duitsland liep ik ze tegemoet, waren al ver op. Op de Nederlandse site zie ik ze helaas niet.
@Foucher hoop dat het er snel is!
Jullie snappen mijn blijdschap bij deze vondst wel!
Bij de Depot in Duitsland liep ik ze tegemoet, waren al ver op. Op de Nederlandse site zie ik ze helaas niet.
@Foucher hoop dat het er snel is!
Wat schattig ! Toevallig geen idee waar ik dit online of ergens fysiek in Belgie/Nederland zou kunnen kopen?
Depot heeft geen winkels in Nederland. Alleen een website, maar het is uitverkocht helaas. Kerst komt er alweer in…
Als je pompoenpuree nodig hebt in een recept voor bijvoorbeeld pasta of een cake, wat gebruiken jullie dan? Gewoon zelf gepureerde pompoen? Of is zoiets ook goed kant en klaar te kopen?
Ik koop uit blik, want zelfgemaakt is vaak vrij smakeloos en daarnaast ook een stuk natter dan uit blik
Ik gebruik t zelf niet want bak nagenoeg nooit, maar op socials zie ik ook vaak dat babyhapjes gepureerde pompoen worden gebruikt voor dit soort dingen
Ja ik heb wel eens zo’n babypotje pompoenpuree gebruikt om psl mee te maken maar dat is ook echt weer alleen pompoen. Dus vrij smakeloos eigenlijk.
Vanochtend echt zo’n prachtige wandeling gemaakt. Ik zat er weer even door heen en keek naar buiten & dacht ik ga wandelen.
Voel me echt zo veel beter. Die mooie herfstkleuren, ochtenddauw, dieren en zonsopskomst is in dit seizoen echt een cadeautje.
Ik kook wel zelf pompoenstukjes en pureer ze daarna (en wat overblijft gaat in de vriezer voor de volgende keer), maar in het recept waar ik dat voor gebruik gaan ook nog een hoop smaakmakers. Zo los is die pompoenpuree vooral een beetje weeïg van smaak.
Ik heb echt een hele herfstige dag gehad. We gingen paddenstoelen spotten in het Panbos.
En daarna hebben we gnocchi gemaakt in de vorm van pompoentjes 🥹
Ik vond een oud potje pumpkin spice in de kast en heb er net zelfgemaakte granola mee gemaakt.
10/10
Elke ochtend een herfstig ontbijtje