Het Herfsttopic

wauw dit is echt prachtig! waar is dit!?

2 likes

Ik gok Brugge.

2 likes

België doet steden wel echt veel beter dan Nederland he.

1 like

Wisselend…

60 likes

ah, de mooiste kustlijn van Europa :innocent:

5 likes

Voor de mensen die in de buurt van Den Haag wonen: ik was net weer in Meer en Bos en er waren heel veel paddenstoelen! Allerlei verschillende soorten ook. Alleen de rood met witte stippen zie ik er nooit, maar toch wel weer een hele mooie wandeling. :heart_eyes:

7 likes

Ja klopt, brugge! De straten rond het minnewaterpark

1 like

Hier in het bos staat een soort stenen tafel. En om de zoveel dagen ligt er een nieuw ‘kunstwerk’ van spullen uit de natuur op :fallen_leaf:

81 likes

Mijn zoontje van 5 is echt gek op dit soort tafereeltjes. We waren naar het bos geweest voor oa kastanjes zoeken, kwam zo net op zijn kamer en bleek dat ie daar op zijn nachtkastje een hele herfst tafel had gemaakt incl verterende herfstbladeren :sweat_smile:

33 likes

Ik vind het echt leuk dat ik door dit topic te lezen de herfst zelf meer ben gaan waarderen! mooi de bomen nu.

6 likes

Wat knap van die hond!

5 likes

Hey pompoenfreaks. Hier heb ik ëen pompoen voor jullie

59 likes

30 likes

Geef nou gewoon toe dat je een van ons bent

10 likes

Hahaha jaa toen ze hem pakte dacht ik ook ff " Wtf hoezo hebben jullie hier een baby pop…"

5 likes

Maar hoe blijft dit zo mooi liggen dan? Je zou denken dat het zo weg waait

2 likes

Door deze topic ben ik de herfst veel meer gaan waarderen :mushroom:

3 likes

Niet de beste foto, maar wil niet tot morgen wachten. Ik heb vanmiddag aan stress bakken gedaan :smiling_face_with_tear: heb een appel bundtcake gemaakt met bruine boter frosting en de appels zijn zelf geplukt :grin:

29 likes

Genieten van mijn koffietje

23 likes

Het zal er vast wel eens afwaaien. Maar de tafel is echt omringd door bomen dus zoveel wind komt er niet aan

1 like